دبیر هیأت ووشوی استان زنجان:

درخشش تالوکاران زنجانی با کسب ۹ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۷:۴۰
کد خبر: ۷۰۹۴۴۲
درخشش تالوکاران زنجانی با کسب ۹ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور
شایان ذکر است که غفار امانی دبیر هیئت ووشو استان زنجان که خود از قهرمانان برجسته تالو می باشد در این مسابقات مدال طلای فرم ۴۲ تای چی چوان بزرگسالان B را کسب نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ غفار امانی دبیر هیأت ووشوی استان زنجان:  مسابقات ووشوی قهرمانی کشوری در بخش کمیته "تای چی چوآن" با حضور ورزشکاران زنجانی و سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در بخش بانوان برگزار شد.

امانی با اشاره به اینکه کیمیا اسدنیا از زنجان در فرم ۴۲ "تای چی چوان" رده سنی جوانان مدال نقره را کسب کرد، ابراز کرد: سمانه اسکندری اززنجان در فرم ۲۴ تای چی رده سنی بزرگسالان A نیز مدال برنز را کسب کرد. شیوا ساسان از زنجان در فرم ۴۲ تای چی به صورت مشترک با ورزشکار دیگر عنوان سومی را کسب کرد. ورزشکاران زنجانی در بخش آقایان این مسابقات نیز خوش درخشیده و چند مدال رنگارنگ کسب کردند.حسام بیگدلی دو مدال طلا در فرم ۴۲ تای چی چوان و 42 تاچی جین رده سنی جوانان کسب کرد.مهدی محمدی نیز دو مدال برنز در فرم‌های تای چی و تای چی تاچی جین سری سوم بزرگسالان A را کسب کردند.

در مجموع تیم ووشوی آقایان تالوکار زنجانی سه طلا و دو برنز کسب کردند.وتیم ووشوی بانوان تالوکار زنجانی نیز دو نقره و دو برنز در رقابت‌ها کسب کردند.

 شایان ذکر است که غفار امانی دبیر هیئت ووشو استان زنجان که خود از قهرمانان برجسته تالو می باشد  در این مسابثات مدال طلای فرم ۴۲ تای چی چوان بزرگسالان B را کسب نمود.

30

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز