با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز روستای ارهان شهرستان ابهر به زمین زده شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۱:۲۶
کد خبر: ۷۰۹۶۸۱
کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز روستای ارهان شهرستان ابهر به زمین زده شد
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین کلنگ زنی و شروع به ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز روستای ارهان شهرستان ابهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حضور مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان،جهانگیر صفری مدیر کل نوسازی،علی حیدری فرماندار شهرستان ابهر، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر، حسین صالحی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز،عباس علی مصلی خیر مدرسه ساز، مسئولان نهاد ها و سازمانها و اهالی روستای ارهان این شهرستان آیین کلنگ زنی و شروع به ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز این روستا برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با تاکید بر این که بیش از 4 هزار نفر از دانش آموزان در سطح استان در مدارس خیر ساز مشغول به تحصیل هستند، خدمت به فرزندان این مرز و بوم را از برترین عبادت ها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت عنوان کرد و از مشارکت خیرین در رفع مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در استان قدردانی کرد.

رشتچی با اشاره به این که خیرین مدرسه ساز تا کنون بیش از 120 کلاس درس را در سطح شهرستان ابهر احداث و تحویل آموزش و پرورش داده اند ابراز امیدواری نمود که با مشارکت فعال خیرین همچنان این روندکه زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان این منطقه را در پی دارد ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که کار خیرین مدرسه ساز صدقه جاریه ای است که در طول تاریخ به یادگار می ماند گفت: خیرین با حرکت خداپسندانه و انسان دوستانه خود علاوه بر کمک به آموزش و پرورش به صورت عملی به مشارکت در فرهنگ سازی در جامعه می پردازند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش ابهر نیز با تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر به ویژه خانواده مصلی گفت:این خانواده فرهنگ دوست سال گذشته اولین مدرسه خود را در روستای ازناب ساخته و در اختیار آموزش و پرورش شهرستان ابهر قرار داده اند.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان ابهر به کمک و حمایت خیرین در حوزه های مختلف به ویژه حوزه مدرسه سازی نیازمند است ،افزایش مشارکت خیرین در این امر انسان دوستانه و خداپسندانه را نشان از اعتماد به بزرگترین نهاد مردمی کشور دانست و پاسداشت این اعتماد را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد.

 درپایان کلنگ این دبستان 6 کلاسه توسط عباس علی مصلی خیر مدرسه ساز شهرستان ابهر و مسئولان به زمین زده شد.

گفتنی است این دبستان به همت خانواده خیر مصلی با زیر بنای 480 متر مربع در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث می شود.

 

نظر شما