امیرعلی نیک بخش مدیرکل نهاد عمومی کتابخانه های استان زنجان:

هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در زنجان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۴۵:۲۳
کد خبر: ۷۱۰۲۳۴
هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در زنجان برگزار می شود
مدیرکل نهاد عمومی کتابخانه‌های استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش کتاب‌خوانی و مطالعه کتب مناسب از طریق مطالعه کتب مرتبط با سیرة پاک ائمة معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع)، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان کتاب‌های فرهنگی مرتبط بافرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل نهاد عمومی کتابخانه‌های استان زنجان از برگزاری هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در کتابخانه های عمومی زنجان خبر داد.

امیرعلی نیک بخش از برگزاری هشتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در کتابخانه‌های عمومی زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۵ اردیبهشت تا ۳۱ تیرماه توسط اداره کل نهاد عمومی کتابخانه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جهت تهیه کتاب‌ها و پرسشنامه‌های مسابقه به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و همچنین برای شرکت در بخش الکترونیکی و دریافت فایل PDF کتاب‌ها به پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  www.iranpl.ir مراجعه کنند.

مدیرکل نهاد عمومی کتابخانه‌های استان زنجان افزود: مهلت ارسال آثار و پرسشنامه‌های تکمیل‌شده به کتابخانه‌های عمومی یکم تیرماه ۹۷ خواهد بود و داوری آثار نیز در تاریخ ۲۰ تیرماه انجام‌گرفته و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره نیز همزمان با دهه کرامت سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شش عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی (ع) در این جشنواره به مخاطبان و شرکت کنندگان مسابقه عرضه می‌شود.

نیک بخش گفت: در این دوره نیز همچون دوره گذشته امکان مشارکت خانوادگی در مسابقه کتاب‌خوانی وجود دارد و علاقه‌مندان ضمن اینکه  به‌صورت انفرادی در مسابقه شرکت می‌کنند، این امکان رادارند که با ارسال پاسخ در قالب پاسخنامه‌های خانوادگی، برگزیده جشنواره شوند.

مدیرکل نهاد عمومی کتابخانه‌های استان زنجان افزود: همچنین با توجه به برگزاری مسابقه در دو بخش مکتوب و الکترونیکی، به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، حمایت از طبیعت و در راستای تحقق اهداف سال اقتصاد مقاومتی، برای شرکت‌کنندگانی که با روش الکترونیکی پاسخ سؤالات را می‌دهند (در صورت پاسخ صحیح به ۱۸ سؤال) امتیاز کامل و امکان شرکت در قرعه‌کشی در نظر گرفته خواهد شد.

نیک بخش افزود:  هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منوّر رضوی، گسترش کتاب‌خوانی و مطالعه کتب مناسب از طریق مطالعه کتب مرتبط با سیرة پاک ائمة معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع)، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان کتاب‌های فرهنگی مرتبط بافرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثار می‌باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز