مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان:

مجوز پروانه بهره برداری از ۱۵ خانه بومگردی در استان زنجان صادر شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۱:۰۱:۴۴
کد خبر: ۷۱۰۹۸۰
مجوز پروانه بهره برداری از ۱۵ خانه بومگردی در استان زنجان صادر شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان: هم اکنون اصفهان با 260 اقامتگاه بومگردی، کرمان با 210 اقامتگاه بومگردی، یزد ببا 79 اقامتگاه بومگردی، مازندران با 69 اقامتگاه بومگردی و زنجان با 58 اقامتگاه بومگردی به ترتیب رتبه اول تا پنجم راه اندازی اقامتگاه های بومگردی را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ یحیی رحمتی،مدیرکلاداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان،  اظهار داشت : به مناسبت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر مجوز پروانه بهره برداری از 15 خانه بومگردی در استان زنجان صادر شد و زنجان با 58 اقامتگاه بومگردی پس از استان های اصفهان، کرمان، یزد و مازندران ، رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد. او ادامه داد: هم اکنون اصفهان با 260 اقامتگاه بومگردی، کرمان با 210 اقامتگاه بومگردی، یزد ببا 79 اقامتگاه بومگردی، مازندران با 69 اقامتگاه بومگردی و زنجان با 58 اقامتگاه بومگردی به ترتیب رتبه اول تا پنجم راه اندازی اقامتگاه های بومگردی را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون 12 پرونده دیگر برای صدور پروانه بهره برداری اقامتگاه بومگردی در حال بررسی است، افزود: بیشترین شمار اقامتگاه های بومگردی زنجان در شهرستان خدابنده است که 25 اقامتگاه در آن شهرستان به بهره برداری رسیده است. رحمتی گفت: ایجرود با 11 اقامتگاه، ابهر با 7 اقامتگاه، زنجان 6 اقامتگاه، ماهنشان 4 اقامتگاه ، طارم 2 اقامتگاه و سلطانیه و خرمدره با یک اقامتگاه بومگردی به ترتیب جایگاه دوم تا هفتم را در خصوص میزان اقامتگاه های بومگردی به خود اختصاص داده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز