استاندار زنجان:

روابط عمومی باید به دور از نگاه های سیاسی و جناحی فعالیت کند

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۶:۱۱
کد خبر: ۷۱۱۲۳۱
روابط عمومی باید به دور از نگاه های سیاسی و جناحی فعالیت کند
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه حوزه روابط عمومی باید به دور از نگاه های سیاسی، حزبی و جناحی تنها در زمنیه خبر رسانی فعالیت کند، گفت: اخبار باید به صورت شفاف و صحیح منتشر شود و از انعکاس اخبار منفی و مایوس کننده که موجب گسترش بداخلاقی های اجتماعی می شود و اعتماد عمومی را مخدوش می کند، باید پرهیز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  اسداله درویش امیری در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به منظور اعطای احکام اعضای هیئت رئیسه این شورا و نیز تجلیل از کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد حوزه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، بر ضرورت اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: در نظام اداری و اجرایی کشور، هر دستگاهی که به حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی توجه بیشتری نموده، موفق تر شده و هر دستگاهی که به این حوزه بی توجه بوده، منزوی شده است.
وی با یادآوری اینکه پیش از ظهور شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، اطلاع رسانی تنها از طریق صداوسیما انجام می شد، افزود: اکنون امر اطلاع رسانی و روابط عمومی در جامعه گسترش چشمگیری یافته است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده کرد.
مقام عالی اجرایی استان با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر روابط عمومی ها و پرهیز از خنثی نمودن اقدامات موثر دولت را خواستار شد و گفت: با توجه به اهمیت شکل ‌دهی به افکار عمومی در جامعه، باید تلاش شود که عملکرد دولت به صورت صحیح اطلاع رسانی شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه باید بدون استفاده از ادبیات انتقام آمیز و با همراهی و رقابت های سازنده، زمینه رشد جامعه را فراهم آورد، اظهار کرد: انتقاد همراه با رعایت ادب و مبارزه با فساد و بی عدالتی به صورت منطقی و عاقلانه، از رفتارهایی است که موجب بازسازی اعتماد عمومی در سطح جامعه می شود.
وی اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه هر کشور دانست و تاکید کرد: با برقراری عدالت، اخلاق و حفظ منافع عمومی جامعه می توان اعتماد عمومی را جلب نمود و با حرکت در سایه قانون، تامین حقوق شهروندی و حقوق اساسی ملت را مطالبه کرد.
درویش امیری صداقت با مردم را بخش اعظمی از معنویت جامعه دانست و اظهار کرد: باید مردم مسلمان و اهل توحید ایران را به صداقت، مهربانی و بخشش دعوت کنیم تا به حقوق یکدیگر احترام بگذارند؛ چرا که حفظ حرمت و رعایت حقوق انسان ها از سوی خداوند بیشتر مورد حساب قرار می گیرد.
استاندار زنجان ماه رمضان را ماه ارتباط با خداوند و فرصتی برای بازسازی معنوی انسان دانست و اظهار کرد: انسان در این ماه می تواند بیش از پیش در راستای بهسازی خود و دوری از مشکلات اخلاقی تلاش نماید.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در جامعه توحیدی، خداپرستی و شیعی ایران باید تلاش شود از تاثیرات ماه رمضان در تربیت جامعه و هدایت مردم حداکثر استفاده صورت گیرد.

 

نظر شما