مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان:

ناپدید شدن خودرو پژو و سرنشینان آن درسیلاب های زنجان

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۲:۰۵
کد خبر: ۷۱۱۳۸۹
ناپدید شدن خودرو پژو و سرنشینان آن درسیلاب های زنجان
صفی الله کرامتی: به دلیل بارش‌های سنگین روز گذشته و امروز و در پی جاری شدن سیل در برخی از شهرهای استان که خسارت‌هایی را به دنبال داشته است، تمامی نیروهای امدادی در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از مفقود شدن سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو بر اثر سیل بامداد امروز در روستای اندآباد شهرستان زنجان خبر داد.

صفی الله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به بارش‌های چند روز اخیر باران استان زنجان، گفت: در نتیجه بارش شدید باران و جاری شدن سیل در اندآباد یک خودروی پژو به همراه چند نفر سرنشین مفقود شده است.

وی با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر استان زنجان در حال جستجو برای یافتن خودرو و سرنشینان آن هستند، ادامه داد:  بارش شدید باران و تگرگ خسارت‌های سنگینی به واحدهای مسکونی روستایی، زمین های کشاورزی، باغات و شبکه آب‌رسانی روستاهای استان  زنجان وارد کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به تداوم بارش باران در نقاط مختلف استان زنجان، افزود: در پی بارش‌های اخیر و با جاری شدن سیل در برخی مناطق استان، به دستور استاندار زنجان، تمامی مدیران امدادی استان و فرمانداران شهرستان‌های استان زنجان در حال آماده باش قرار گرفتند.

صفی الله کرامتیدر پایان ازافه نمود: به دلیل بارش‌های سنگین روز گذشته و امروز و در پی جاری شدن سیل در برخی از شهرهای استان که خسارت‌هایی را به دنبال داشته است، تمامی نیروهای امدادی در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز