به همت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان؛

ویژه برنامه عصر شعر «فتح خون» در زنجان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۶:۳۶
کد خبر: ۷۱۱۶۷۳
ویژه برنامه عصر شعر «فتح خون» در زنجان برگزار شد
ویژه برنامه عصر شعر «فتح خون»؛ به مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مسئولین استانی، شاعران پیشکسوت و جوان، ادبا و فرهیختگان استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی زنجان از نهاد های ارزشمند در جامعه می باشد که به همت و مدد کارکنان وارسته اش ، اقدامات شاخص و مفیدی در سطح زنجان ، در آن صورت می گیرد . امیر نعمتی جوان ترین مدیر حوزه هنری زنجان است که به تازگی انتخاب شده . امیرنعمتی از دیرینه موفقی در امور هنری برخوردار است .بهمین جهت امید می رود در آینده نزدیک حوزه هنری زنجان به تحولات چشمگیری دست یابد.

به مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، ویژه برنامه عصر شعر «فتح خون» به همت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری زنجان برگزار شد.به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان؛ این مراسم با حضور آیت الله خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مسیح الله سلطانی؛  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، قاسم محمدی؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و مهندس وثوق؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، استاد حاج ولی اله کلامی، شاعران و فرهیختگان استان در حسینیه دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم امیر نعمتی؛ سرپرست حوزه هنری استان زنجان، ضمن خیر مقدم به حضار و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: به سبب اهمیت سالروز فتح خرمشهر، بر خود وظیفه دانستیم تا ویژه برنامه عصر شعر «فتح خون» را با حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مسئولین استانی، فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان برگزار نماییم.

 

وی با بیان اینکه، عملیات بیت المقدس نقطه عطفی در تاریخ حماسه هشت سال دفاع مقدس بود، افزود: در فصل تازه‌ای از فعالیت‌های حوز هنری زنجان امیدواریم با همراهی همه دوستان هنرمند شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان باشیم.

 در این محفل ادبی که با حضور شاعران و ادیبان تشکیل یافته بود به پاس رشادت‌های ایثارگران شهدای خرمشهر و نقش آنان در به ثمر رسیدن مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی، شاعران حاضر سروده‌های خود را با موضوع آزاد سازی خرمشهر قرائت کردند.

ویژه برنامه عصر شعر «فتح خون» عصر روز شنبه 5 خرداد ماه 97، ساعت 17 در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با حضور شاعران جوان و پیسکسوت و فعالان عرصه فرهنگ و هنر برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از شاعران تلاشگر و متعهد در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز