اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان طارم ؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر آب بر

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۷:۳۸
کد خبر: ۷۱۴۳۱۵
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر آب بر
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان طارم با همکاری سپاه ناحیه طارم ، اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن را در روز شنبه مورخ١٢/٣/٩٧ مصادف با ١٧ رمضان بعداز نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع شهرآب بر برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  این مراسم در ابتدا با تلاوت آیاتی چنداز کلام الله مجید آغاز و در ادامه حجه الاسلام  والمسلمین صادقی پور امام جمعه شهرستان ضمن عرض خیر مقدم گویی به حاضرین در مراسم و توصیه افراد روزه دار به تقوای الهی مطالبی را در راستای  ضرورت امر به معروف ونهی از منکر  در جامعه بیان داشت و خاطر نشان کرد ما همواره باید در زندگی این امر مهم را مورد توجه قرار دهیم. سپس با اشاره به ماه مبارک رمضان ماه عبادت و مهمانی خدا توجه ویژه به قرآن ودستورهای آن را خواستار شد. و عنوان کرد ما نباید بگذاریم قرآن در کشور اسلامی ما محجور باشد وانسان های مخلص را افرادی دانست که تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت خداوند به کار میگیرند وتوجه ویژه در موردکمک به نیازمندان را از مصادیق بارز قرآن دانست .

در ادامه برنامه تعداد ٤ نفر از قاریان برجسته کشوری و استانی به قرائت قرآن پرداختند.

سپس مسابقه قرآنی در جهت پر بار کردن برنامه برای حاضران تدارک دیده شد و به افرادی که جواب سوال ها را درست عنوان کرده بودند جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید. در پایان هم از حاضران در مراسم پذیرایی بعمل آمد.

 

نظر شما