مشاور حوزه جوانان استاندار تاکید کرد؛

راه‌اندازی خانه‌های جوان در شهرستان‌های استان

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۳:۱۳
کد خبر: ۷۱۷۶۶۳
راه‌اندازی خانه‌های جوان در شهرستان‌های استان
راه‌اندازی خانه‌های جوان در شهرستان‌های استان، در آخرین جلسه مجمع مشاوران جوان استاندار زنجان مطرح شده و مشاور حوزه جوانان استاندار بر لزوم راه‌اندازی آن تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مسعود خوشکام با اشاره به ایجاد نشاط در میان جوانان از طریق راه‌اندازی خانه‌های جوان در همه شهرستان‌ها گفت: وجود این خانه‌ها سبب فعالیت بیشتر جوانان در قالب نهادهای قانونی شده و مشارکت اجتماعی آنان را در سطح جامعه افزایش می‌دهد.
در این جلسه که با حضور رؤسای کمیته‌های ده گانه و مشاوران جوان فرمانداران برگزار شد، وی از انتخاب مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی در آینده‌ای نزدیک خبر داده و افزود: بیش از 20 دستگاه اجرایی شناسایی و انتخاب شده و در آینده‌ای نزدیک برای دستگاه‌هایی که بیشترین ارتباط کاری را با حوزه جوانان داشته باشند، مشاور جوان انتخاب می‌شود تا این افراد نیز در مجامع عمومی مشاوران جوان استاندار حاضر شده و در حل مشکلات جوانان حوزه خود وارد عمل شوند.
مشاور حوزه جوانان استاندار از تدوین دستورالعمل انتخاب مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی یاد کرده و ادامه داد: تا کنون اقدامات موثری از طریق کمیته‌های ده‌گانه در مجمع انجام گرفته تا به بخشی از نیازهای جوانان این استان پاسخ داده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز