مدیر آموزش و پرورش ابهر:

پایگاه های تابستانی عرصه ای برای ایجاد نشاط و شادابی

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۳:۲۷
کد خبر: ۷۱۸۷۶۸
پایگاه های تابستانی عرصه ای برای ایجاد نشاط و شادابی
مدیر آموزش و پرورش ابهر در جلسه شورای معاونین گفت: آموزش و پرورش باید پایگاه های بهبود اوقات فراغت را به عرصه ای برای ایجاد نشاط و شادابی برای دانش آموزان تبدیل کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  جلسه شورای معاونین با رویکرد هماهنگی برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، طرح هجرت، کنکور 97 و نظارت بر ثبت نام دانش آموزان به ریاست موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر وبا حضور سایر اعضا در محل اتاق این مدیریت برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش ابهر در این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر هدف از برپایی 60پایگاه فعالیت تابستانی در سطح شهرستان رابهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان و مهارت آموزی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش باید پایگاه های بهبود اوقات فراغت را به عرصه ای برای ایجاد نشاط و شادابی برای دانش آموزان تبدیل کند.

رضایی بالندگی معنوی ، مهارت آموزی و تقویت رابطه دوستانه و مهارت برقراری ارتباط را از دیگر اهداف برنامه های غنی سازی اوقات فراغت برشمرد و بر لزوم فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان جهت ثبت نام در فعالیت های تابستانی به کمک سایر نهادها تاکید کرد.

وی  با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام کار رسیدگی و نظارت بر ثبت نام دانش آموزان را برعهده دارد برنظارت مستمر جهت ثبت نام در مدارس دولتی با توجه به محدوده جغرافیایی و کروکی محل سکونت تاکید و اظهار داشت: فرهنگیان می‌توانند فرزندان خود را در محدوده محل کار خود ثبت‌نام کنند.

رضایی با تاکید بر لزوم فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب آزمون سراسری سال 97، در شهرستان ابهر، اظهار کرد:امسال بالغ بردو هزار و 600 داوطلب  ابهری همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه در 11 حوزه آزمون سراسری به رقابت می پردازند.

وی افزود: رشته علوم تجربی با حدود یک هزارو 400 داوطلب بیشترین شرکت کننده در آزمون امسال را به خود اختصاص داده است.

 در ادامه حاضرین در جلسه به تشریح  برنامه های حوزه کاری خود پرداختند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز