فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی استان زنجان:

نخستین جشن به مناسبت گرامیداشت "روز ملی جنگلبان" در زنجان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۱:۱۵
کد خبر: ۷۱۸۸۱۵
نخستین جشن به مناسبت گرامیداشت روز ملی جنگلبان در زنجان برگزار می‌شود
منصور خسروی با اشاره به قرارگیری در آستانه روز ملی جنگلبان اظهار داشت: بر اساس این گزارش، جشنواره روز جنگلبان سال جاری با روی-کرد "جنگلبان و خانواده" برگزار می‌شود و شامل 4 بخش "انتخاب جنگلبان نمونه"، "انتخاب جنگلبان افتخاری نمونه"، "عشق و افتخار" و "من و بابای جنگلبانم" است. جنگلبانان، همیاران طبیعت محافظ، محافظین افتخاری، همسران و فرزندان جنگلبانان می‌توانند آثار خود را تا 25 تیرماه 97 از طریق وب سایتIranianrangers.ir ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره روز ملی جنگلبان در نهم مرداد ماه در تهران خبر داد و گفت: جنگلبانان، همیاران طبیعت محافظ، محافظین افتخاری، همسران و فرزندان جنگلبانان می‌توانند آثار خود را تا 25 تیرماه 97 از طریق وب سایتIranianrangers.ir  ارسال کنند.

منصور خسروی با اشاره به قرارگیری در آستانه روز ملی جنگلبان اظهار داشت: بر اساس این گزارش، جشنواره روز جنگلبان سال جاری با روی-کرد "جنگلبان و خانواده" برگزار می‌شود و شامل 4 بخش "انتخاب جنگلبان نمونه"، "انتخاب جنگلبان افتخاری نمونه"، "عشق و افتخار" و "من و بابای جنگلبانم" است. جنگلبانان، همیاران طبیعت محافظ، محافظین افتخاری، همسران و فرزندان جنگلبانان می‌توانند آثار خود را تا 25 تیرماه 97 از طریق وب سایتIranianrangers.ir  ارسال کنند.

وی زمان برگزاری این مراسم در سطح ملی را 9 مرداد در تهران اعلام کرد و گفت: امید است این یگان بتواند با بهره‌گیری از شیوه‌های هنری و فرهنگی نظیر نقاشی، برگزاری برنامه‌های ورزشی نظیر دوچرخه سواری، نویسندگی و برگزاری مسابقه بین خانواده‌های جنگلبانان با موضوع اهمیت جنگل پیام حراست از عرصه های ملی و طبیی را به گوش مردم و مسئولین برساند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: این مهم در راستای ارج نهادن به فداکاری و مقام جنگلبان با مشارکت مقامات تصمیم گیر، هنرمندان، ورزشکاران و بهره گیری از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد برگزار می شود تا صدای مظلومیت این قشر زحمتکش عرصه های منابع طبیعی را که در راه اهداف خود سرما و گرما نمی شناسند در جامعه نشر یابد.

وی با بیان اینکه امروزه ما در کشور با چالش آب، خاک و پوشش گیاهی مواجه هستیم و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری به تنهایی قادر نیست 135 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی را حفاظت کند به نقش و مشارکت مردم در پیشبرد اهداف سازمانی اساسی اشاره کرد.

فرمانده یگان منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه بکار گیری از مشارکت مردمی البته باید برای مردم منافع ایجاد کرد تا مشارکت معنا پیدا کند، افزود: باید به لحاظ اقتصادی حاشیه امنیتی برای جنگلبان ایجاد شود که تنها دغدغه او فقط حفاظت از جنگل ها باشد نه حقوق، دستمزد و یا بیمه و سختی شرایط کار.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز