روابط‌ عمومی آموزش و پرورش ناحیه۲ زنجان:

پرورش روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری، از مهم‌ترین اهداف مسئولیت‌پذیری است

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۳:۰۱
کد خبر: ۷۱۸۸۲۲
پرورش روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری، از مهم‌ترین اهداف مسئولیت‌پذیری است
مسلم رحمانیان معاون پرورشی و فرهنگی ناحیه دو زنجان گفت: 415 نفر از دانش‌آموزان مقاطع دوره اول و دوم متوسطه(دختر و پسر) مدارس ناحیه2، موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی در بیست و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ 415 نفر از دانش‌آموزان مدارس ناحیه2، حائز رتبه‌های برتر استانی شدند.

مسلم رحمانیان معاون پرورشی و فرهنگی این ناحیه، در گفتگویی با این پایگاه، گفت: 415 نفر از دانش‌آموزان مقاطع دوره اول و دوم متوسطه(دختر و پسر) مدارس ناحیه2، موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی در بیست و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزی شدند.

رحمانیان افزود: از این تعداد، 320 رتبه اول، 75 رتبه دوم، و 20 رتبه سوم، در رشته‌های سرود، شعر، داستان، کتاب‌خوانی، نقد ادبی، مقاله‌نویسی، وبلاگ‌نویسی، بازی‌های رایانه‌ای، نشریه الکترونیکی، آواز و نوازندگی، تئاتر، فیلم کوتاه، و هنرهای دستی و تجسمی به دست آمده است.

معاون پرورشی و فرهنگی ناحیه2 در بخش دوم سخنان خود، با تبریک موفقیت‌های درخشان و افتخارآمیز دانش‌آموزان، گفت: مسابقات فرهنگی و هنری یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های تربیتی و پرورشی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادها، و افزایش سطح آگاهی‌های اجتماعی و تمرین مهارت‌های زندگی آینده‌سازان این مرز و بوم برگزار می‌شود.

رحمانیان ادامه داد: در این میان پرورش روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری، ایجاد زمینه‌های دوستی پایدار بین دانش‌آموزان، تقویت روحیه تلاش و سازندگی، و توسعه علوم، فنون و مهارت‌های زندگی، از جمله اهداف فوق‌الذکر است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز