فرماندار شهرستان طارم:

ایجاد زیرساخت‌ها نباید منجر به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۳:۵۹
کد خبر: ۷۱۸۸۲۷
ایجاد زیرساخت‌ها نباید منجر به تخریب محیط زیست و منابع 
طبیعی شود
فرماندار شهرستان طارم گفت: طارم طبیعت بکر و زیبایی دارد و نباید ایجاد زیرساخت‌ها منجر به تخریب این نعمت خدادادی شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فریدون هاشم‌نژاد در دیدار با مدیرکل منابع‌طبیعی استان زنجان، با بیان اینکه توجه به منابع‌طبیعی و نعمت‌های خدادادی کار بزرگی است و از انتظارات مردمی است، تصریح کرد: تعداد مدیرانی که نگاه ویژه‌ای برای حفظ این منابع دارند، اندک است.

وی با اشاره به اینکه منطقه طارم ظرفیت‌های ویژه و بالقوه‌ای در منابع‌طبیعی دارد و می‌توان با جلب مشارکت‌های مردمی در جهت توسعه شهرستان از آن استفاده کرد، گفت: هر جا مردم برای هدایت امورات ورود نمایند روند پیشرفت سرعت می‌گیرد .

این مسئول در ادامه با اشاره به بازدید انجام شده از منطقه جمال‌آباد شهر آب‌بر و چشمه کوثر، گفت: این منطقه ظرفیت ویژه گردشگری دارد و بایستی تلاش کنیم با ایجاد امکانات رفاهی از این نعمت حداکثر استفاده را برای توسعه و ایجاد اشتغال در این شهر ببریم و همچنین با انتقال و تصفیه آب موجود این ناحیه برای تامین آب شرب استفاده کنیم .

هاشم‌نژاد با اشاره به ضرورت حفظ منابع‌طبیعی و ملی و جلوگیری از تصرف این اراضی، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای شناسایی تغییر و تحولات می‌تواند موثر واقع شود.

فرماندار شهرستان طارم تصریح کرد: طارم ظرفیت‌های ویژه داشته و نیاز به نگاه ویژه دارد و با تمام توان برای توسعه منطقه تلاش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز