سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد؛

سیاست های جمعیتی در استان مورد اهتمام جدی مدیران باشد

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۲۰۸۷۱
سیاست های جمعیتی در استان مورد اهتمام جدی مدیران باشد
سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اهمیت فعالیت ستاد راهبردی جمعیت استان و ضرورت بازدهی جلسات این ستاد، گفت: ضروری است تا شورای مشورتی جمعیت استان با حضور دانشگاه های استان در کمترین زمان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کریم اله شعبانی در جلسه ستاد راهبردی جمعیت استان، با بیان اینکه این شورای مشورتی باید اقدامات کارشناسی در خصوص سیاست های جمعیتی استان انجام دهد، اظهار کرد: جلسات ستاد راهبردی جمعیت استان باید با طرح ها، مطالعات و خروجی فکری شورای مشورتی تشکیل شود.
وی به اهمیت فعالیت این ستاد در خصوص موضوع جمعیت استان اشاره کرد و افزود: سیاست های جمعیتی در استان باید مورد اهتمام جدی مدیران متولی قرار گیرد و جلسات این ستاد باید خروجی مناسبی برای انجام اقدامات مقتضی در خصوص مسائل جمعیتی استان داشته باشد.
سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مصوبات و مسائل مطرح شده در این ستاد می تواند به عنوان طرح و برنامه در دستور کار کارگروه های زیر مجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گیرد، یادآور شد: در کوتاه ترین زمان باید شورای مشورتی با حضور نهادهای دانشگاهی تشکیل شود و اولویت های جلسات ستاد توسط این شورا تنظیم و طرح گردد.
وی با بیان اینکه جلسات این ستاد با یک هدف مهم تشکیل می شود، اظهار کرد: رصد تحولات جمعیتی مناطق مختلف استان، گزارش تحلیلی از وضعیت جمعیت استان و شناسایی چالش ها و عوامل تاثیر گذار در جمعیت استان، سه وظیفه مهم برای این ستاد تعریف شده است.
این مقام مسئول بر ضرورت کاربردی بودن جلسات این ستاد تاکید کرد و گفت: وظایف این ستاد بر اساس ابلاغیه رهبری، وزارت کشور و مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای اجتماعی کشور بوده و با توجه به تهدیدات جمعیتی کشور، مورد تاکید قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز