نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان :

رسانه ها باید در نقش برآب کردن توطئه های دشمنان ضمن روشنگری ، امید را در دل مردم زنده کنند

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۸۷۴
رسانه ها باید در نقش برآب کردن توطئه های دشمنان ضمن روشنگری ، امید را در دل مردم زنده کنند
صفری مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان با اشاره به تلاشهای شبانه روزی همکار ان خدوم رسانه استانی در این ماه مبارک گفت : در ایام ماه رمضان بیش از ۱۰۰۰ ساعت برنامه تولید ، تأمین و پخش گردید که سهم شبکه استانی سیما ۶۵۰ ساعت ، رادیوی استانی ۴۰۰ساعت برنامه و خبر نیز ۲۵ ساعت بوده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیرکل ، معاونین و جمعی از مدیران صداوسیمای مرکز زنجان ضمن بیان این موضوع که رسانه ها در مقابله با توطئه های دشمنان نقش مهمی را دارند گفت : در این برهه از زمان رسانه ها باید تلاش کنند تا همدلی ، اتحاد و همبستگی را در جامعه ترویج دهند . حجت الاسلام والمسلمین خاتمی چهل سالگی انقلاب را نقطه عطف و بالندگی تاریخ انقلاب دانسته و گفت : تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلین سال از عمر پرفراز و نشیب خود، در این برهه از زمان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و رسانه ملی و استانی باید برای این موضوع برنامه ریزی مدون و گسترده ای را انجام دهند تا بتوانند در راستای امید بخشی در جامعه قدمهای موثری بردارند . وی ضمن قدردانی از عملکرد صداو سیمای مرکز زنجان درایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت : برنامه های خوبی در ماه رمضان امسال از رسانه استانی پخش شد که درایجاد فضای مطلوب درجامعه تأثیرگذار بود . نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار استان در مراسم لیالی قدر و همچنین راهپیمایی روز قدس اشاره کرده و از این حضور مردم قدردانی کرد. امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به برپایی مجامع قرآنی وجلسات جمع خوانی قرآ درایام ماه مبارک رمضان ازهیات امنای مساجد ، موسسات قرآنی وصداو سیمای مرکز زنجان برای برپایی و به تصویر کشیدن این حرکت ارزنده قرآنی تشکر نمود . مدیرکل صداو سیمای مرکز زنجان هم دراین دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از رسانه استانی ، گزارشی از عملکرد صداوسیمای استان در ماه مبارک رمضان را ارائه کرد .

صفری با اشاره به تلاشهای شبانه روزی همکار ان خدوم رسانه استانی در این ماه مبارک گفت : در ایام ماه رمضان بیش از ۱۰۰۰ ساعت برنامه تولید ، تأمین و پخش گردید که سهم شبکه استانی سیما ۶۵۰ ساعت ، رادیوی استانی ۴۰۰ساعت برنامه و خبر نیز ۲۵ ساعت بوده است . وی حضور کارشناسان مختلف دربرنامه های ویژه ماه مبارک رمضان جهت پربار نمودن این برنامه ها و بهره مندی مردم از این موضوع را خوب و مثبت ارزیابی کرده و از همکاری و تعامل اساتید و کارشناسان با رسانه استانی قدردانی کرد . وی در ادامه از تولید سریال فاخر ۲۶ قسمتی در شبکه اشراق خبر داده و اظهار داشت : این سریال با عنوان «پرواز پروانه را ببین» در حوزه آسیبهای اجتماعی و با موضوع مواد مخدر می باشد که با حضور هنرمندان مطرح کشوری قرار است در آینده ای نزدیک تصویربرداری آن آغاز گردد . اقامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان پایان بخش این دیدار صمیمی بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز