رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان خبر داد:

آغاز برنامه ورزش صبحگاهی در ۱۰ پارک‌ سطح شهر زنجان

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۱۱:۴۷
کد خبر: ۷۲۱۸۰۵
آغاز برنامه ورزش صبحگاهی در ۱۰ پارک‌ سطح شهر زنجان
رحیمی زاده: با قول مساعدی که از سوی مسئولان داده شده تعداد پارک‌های برنامه ورزش صبحگاهی به 15 پارک افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ محمدکریم رحیمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل، اظهار کرد: برنامه‌های هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان در فصل تابستان با تنوع خوبی برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان از آغاز برنامه ورزش صبحگاهی در پارک‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: این برنامه از ابتدای این هفته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ورزش صبحگاهی در حال حاضر در سطح 10 پارک شهر زنجان آغاز شده است، گفت: با قول مساعدی که از سوی مسؤولان داده شده تعداد پارک‌های برنامه ورزش صبحگاهی به 15 پارک افزایش پیدا خواهد کرد.
رحیمی‌زاده با تاکید بر اینکه برنامه ورزش صبحگاهی با حضور مربیان مجرب و رسمی این هیأت برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه از ساعت 7 تا ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان زنجان با بیان اینکه برنامه ورش صبحگاهی با هماهنگی شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و این هیأت به صورت مشترک برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ترغیب مردم به ورزش و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه از اهداف اصلی این هیأت است.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز