مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

۱۹ هزار و ۵۰۰ نوآموز زنجانی مورد سنجش قرار می‌گیرند

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۴:۵۹
کد خبر: ۷۲۳۰۲۲
۱۹ هزار و ۵۰۰ نوآموز زنجانی مورد سنجش قرار می‌گیرند
مریم رشتچی ، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در آیین افتتاح طرح سنجش سلامت نوآموزان گفت: در تابستان سال‌جاری ۱۹هزار و ۵۰۰ نوآموز زنجانی مورد سنجش قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پیش از ظهر امروز آیین افتتاح طرح سنجش سلامت نوآموزان استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مدعوین در محل مرکز تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) زنجان برگزار شد.
 

مریم رشتچی در این مراسم اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش در ایام تابستان برنامه سنجش دانش‌آموزان است که تعیین سلامت دانش‌آموزان را برای ورود به مدرسه فراهم می‌کند.

7

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در تابستان سال‌جاری ۱۹هزار و ۵۰۰ نوآموز در استان زنجان مورد سنجش قرار می‌گیرند، بیان کرد: هشت پایگاه ثابت و سیار برای سنجش نوآموزان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان هر ۱۴ منطقه آموزشی استان زنجان زیر پوشش طرح سنجش قرار می‌گیرند، بیان کرد: پایگاه‌های ثابت پس از پایان فعالیت خود در شهر به صورت سیار فعالیت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: فعالیت پایگاه‌های سنجش برای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان برای جهش تحصیلی نیز در دستور کار است و مرکز حضرت ابوالفضل (ع) مسؤولیت این سنجش را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری متولدین سال‌های 1390 و 1391 سنجش می‌شوند، ادامه داد: مدیران براساس ثبت‌نام دانش‌آموزان را به مراکز معرفی می‌کنند و پس از پایان فرآیند سنجش؛ امکان ثبت اطلاعات آنها در سامانه "سناد" میسر می‌شود.

رشتچی عنوان کرد: طرح سنجش نوآموزان تا پایان شهریور‌ماه به اتمام می‌رسد و پس از آن از روز نخست مهر‌ماه سال تحصیل دانش‌آموزان در مدارس در دو گروه مدارس عادی و مدارس خاص آغاز می‌شود. 

گفتنی است در پایان،طرح سنجش سلامت نوآموزان توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان به صورت نمادین افتتاح شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز