مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان خرمدره:

حضور ۴۰ تا ۵۰ مربی و ورزشکار در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی از استان زنجان

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۵:۴۱
کد خبر: ۷۲۳۸۹۴
حضور ۴۰ تا ۵۰ مربی و ورزشکار در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی از استان زنجان
علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان خرمدره با تبریک هفته فرهنگ پهلوانی، اظهار کرد: این فرهنگ نشأت گرفته از دین مبین اسلام است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شهرستان خرمدره یکی از پرمدال ترین شهرهای استان زنجان در ورزش است.

علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان خرمدره با تبریک هفته فرهنگ پهلوانی، اظهار کرد: این فرهنگ نشأت گرفته از دین مبین اسلام است .

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم فرهنگ پهلوانی در همه مراحل و آحاد زندگی ما تاثیر گذار باشد، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی توصیه هایی را برای نهادینه کردن و عمومی کردن ورزش همگانی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه معظم له همگانی کردن ورزش در بین اقشار مختلف از طریق ورزش را لازم و ضروری می دانند، خاطرنشان کرد: ایشان قرار دادن ورزش در زندگی افراد و توجه به ورزش همگانی به عنوان موتور متحرک ورزش قهرمانی را تاکید دارند .
خلیلی تاکید کرد: توجه به ورزش به عنوان وسیله ای برای تامین کننده جسم سالم و بزرگترین عامل پیشگیری از بیماری های غیر واگیر ضروری است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه شهرستان خرمدره یکی از پرمدال ترین شهرهای استان زنجان در ورزش است، تصریح کرد: مربی تیم ملی ووشوی ایران از شهرستان خرمدره بوده و همچنین یک ورزشکار در رشته ووشو و یک ورزشکار در تیر و کمان نیز از این شهرستان به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی ورزشکاران و مربیان خوبی از استان زنجان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: پیش بینی ما حضور ۴۰ تا ۵۰ مربی و ورزشکار در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتای اندونزی از استان زنجان است.
خلیلی با بیان اینکه حضور خرمدره به عنوان گل سرسبد قهرمان پروری در استان زنجان مطرح است، گفت: با مقداری توجه به این ورزشکاران شهرستان، مدال‌آوری خوبی برای استان در پی خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز