ملی پوش زنجانی تیم ملی قایقرانی ایران:

سعی من و همه ملی پوشان کسب بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های جاکارتای اندونزی است

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۲۴۱۶۹
سعی من و همه ملی پوشان کسب بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال در رقابت‌های جاکارتای اندونزی است
مجتبی شجاعی با بیان اینکه تیم قایقرانی روئینگ آقایان ایران چند روزی است که از اردوی کشور چین به ایران بازگشته است، اظهار کرد: اردوی تیم ملی در کشور چین یک ماه در این کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ملی پوش زنجانی تیم ملی قایقرانی ایران با اشاره به اینکه اردوی آمادگی کشور چین زیر نظر مربی چینی برگزار شد، تصریح کرد: در این اردو تمرینات بسیار خوب و در سطح عالی پیگیری شد.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم ملی ایران در اردوی کشور چین بیشتر در بخش استقامت برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این اردو در بخش سرعت نیز تمرینات تیم ملی پیگیری شد.

شجاعی با اشاره به اینکه پس از پیگیری تمرینات تیم ملی و بعد از وقفه‌ای چند روزه بار دیگر راهی اردویی در کشور چین خواهیم شد، گفت: پس از این اردو بار دیگر به کشور چین خواهیم رفت.

ملی پوش زنجانی تیم ملی قایقرانی ایران با بیان اینکه پس از اردوی دوم کشور چین عازم مسابقات آسیایی در جاکارتای اندونزی می‌شویم، ابراز کرد: سعی من و همه ملی پوشان کسب بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال در این رقابت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در اردوی کشور چین پیست استاندارد و قایق‌های ما عالی و در حد جهانی بود، ابراز کرد: این عوامل در کسب موفقیت بسیار مهم بوده و این اردو در مجموع مثبت بود.

شجاعی با بیان اینکه در بخش چهار نفره و دو نفره روئینگ در این دوره از مسابقات آسیایی شرکت خواهیم کرد، اظهار کرد: ارنج تیم ملی در بخش دو نفره هنوز مشخص نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز