مدیر کل دادگستری استان زنجان:

از هر فردی که در جامعه انتظار ایجاد آرامش داریم

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴:۳۰
کد خبر: ۷۲۴۶۵۲
از هر فردی که در جامعه انتظار ایجاد آرامش داریم
جعفر گلمحمدی مدیر کل دادگستری استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بیشترین پرونده های تشکیل شده در مجموعه دادگستری مربوط به اختلافات ملکی، قولنامه ای و قراردادی است افراد باید توجه داشته باشند که امضای آنها در هر قراردادی دارای اثر، جایگاه و بار مسئولیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جعفر گلمحمدی در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ابهر با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر، افزود: سال قبل 155هزار پرونده جدید به دادگستری زنجان وارد شده است.
وی اظهار کرد: مراحل مختلف رسیدگی به پرونده های قضایی بار اقتصادی و اجتماعی و علاوه بر آن تاثیرات روحی و روانی بر طرفین دارد و گاهی یک پرونده اختلاف خانوادگی کل خانواده را درگیر می کند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از پرونده های تشکیل شده، خارج از دادگاه و با سعه صدر و آرامش قابل حل است، تاکید کرد: از هر فردی که در جامعه مسئولیتی دارد از رسانه ها تا مسئولان بالاتر و همچنین جامعه روحانیت انتظار ایجاد آرامش در جامعه داریم. 
این مسئول تصریح کرد: بسیاری از اختلاف ها و مسائل پیش آمده با پادرمیانی بزرگان قابل حل است و لازم نیست هر مسئله ای به حتم با قضا و جزا در دادگاه حل شود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ وحدت در جامعه یادآور شد: وحدت در اسلام دارای جایگاه ویژه ای است و اطاعت از رهبر در اسلام واجب است از طرفی وحدت بدون تحمل یکدیگر ممکن نیست.
گلمحمدی بیان کرد: دشمنان از سال ها قبل در فکر تجزیه ایران هستند و در این راه بهانه های مختلفی مانند انرژی هسته ای و امثال این می تراشند و در این راه با ایجاد بدبینی نسبت به مسئولان و روحانیت، ایجاد نارضایتی و در نهایت با حمایت از تجمعات اهداف خود را دنبال می کنند.
معاون فرماندار ابهر در این مراسم با تاکید بر وظایف خطیر مجموعه دادگستری، افزود: وظیفه دستگاه قضائیه اجرای حق وعدالت است و آثار برقراری عدالت تا سال ها در خاطر افراد می ماند.
علی محمدیان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان و مجموعه دادگستری ابهر تعاملات سازنده ای دارند که نتیجه و ثمره آن، نظم و امنیت حاکم در شهرستان ابهر است.
در پایان این مراسم علی پوررستم به عنوان رئیس دادگستری شهرستان ابهر معرفی و از زحمات محمدتقی فتحی رئیس قبلی دادگستری ابهر قدردانی شد.
در این مراسم همچنین محمدتقی فتحی به عنوان معاون قضایی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز