استاندار زنجان:

مردم استان در مدیریت مصرف انرژی همراهی نمایند

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۱:۴۴
کد خبر: ۷۲۵۳۷۵
مردم استان در مدیریت مصرف انرژی همراهی نمایند
استاندار زنجان با اشاره به اینکه کشور در شرایط پیچیده ای به لحاظ اقتصادی قرار دارد، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، مدیران باید با تدبیر و دلسوزی به توسعه تولید و اشتغال استان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه شرایط امروز کشور به دلیل نوسانات ارز با دشواری مواجه است، اظهار کرد: در این شرایط دشوار، همه باید لباس رزم به تن کنند و با تکیه بر عقل، تدبیر و دلسوزی برای برون رفت از این شرایط، تلاش نمایند و صرفاً به قوانین، دستورالعمل ها و بخشنامه ها تکیه نداشته باشند.
وی با بیان اینکه باید از هر تدبیری برای کاهش و برطرف شدن مشکلات بهره برد، افزود: این موضوع قابل قبول نیست که در استان بعد از صدور پروانه فعالیت برای یک واحد تولیدی، دستگاهی مجدداً خواهان استعلام از مراجع مربوطه برای آن واحد تولیدی شود.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید شرایط و زمینه ای فراهم شود که فعالیت برای واحدهای تولیدی و بخش خصوصی تسهیل گردد، تاکید کرد: باید هماهنگی بین دستگاهی به صورت مناسبی برقرار شود؛ به گونه ای که نباید متقاضی در راهروهای ادارات به دلایل مختلف معطل گردد.
وی به افزایش دمای هوا طی روزهای گذشته در استان و کشور اشاره کرد و یادآور شد: در بخش قابل توجهی از کشور، شاهد افزایش کم سابقه دما هستیم که 6مین امر، مصرف برق و انرژی را افزایش داده و این مصرف در بخش تولید نیز به صورت مضاعفی وجود دارد.
درویش امیری خواستار همراهی مردم با دستگاه های دولتی جهت مدیریت مصرف انرژی شد و گفت: در این راستا ساعت کاری ادارات در استان تغییر پیدا کرد و از ساعت 6:30 تا 13:30 تعریف شد و در گام نخست این مدیریت مصرف از ادارات دولتی آغاز شده که باید به سطح عموم جامعه گسترش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز