هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان؛

نشست تخصصی و صمیمی هیات رئیسه جدید هیات ورزشی همگانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۳:۲۴
کد خبر: ۷۲۸۰۱۲
نشست تخصصی و صمیمی هیات رئیسه جدید هیات ورزشی همگانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان
محمد کریم رحیم زاده از برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان برای گسترش هرچه بیشتر ورزش همگانی در بین آحاد مردم جامعه خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان از اجرای برنامه ورزش محل محور  با همکاری ارگان شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این برنامه نیز در راستای برنامه‌های آموزشی هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان برگزار می شود. 

محمد کریم رحیم زاده از برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان برای گسترش هرچه بیشتر ورزش همگانی در بین آحاد مردم جامعه خبر داد و اظهار کرد: بر همین اساس این هیئت با همکاری ارگانها و سازمانها و دستگاههای مختلف اقدام به اجرای برنامه‌های مشترک در راستای فرهنگ سازی برای ورزش همگانی کرده است.

 وی با اشاره به اینکه با دانشگاه‌های مختلف نیز در راستای آموزش ورزش همگانی به صورت آکادمیک قراردادهای همکاری امضا شده است، تصریح کرد: ورزش همگانی به نوعی مادر ورزش قهرمانی می باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان از اجرای برنامه ورزش محل محور  با همکاری ارگان شهرداری زنجان خبر داد و گفت: این برنامه نیز در راستای برنامه‌های آموزشی هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان برگزار می شود. 

رحیم زاده همچنین به اجرای برنامه ورزش صبحگاهی در ۱۰ محله پارک شهر زنجان اشاره کرد و افزود: برنامه ورزش صبحگاهی از جمله برنامه های ثابت این هیئت بوده و هر ساله در نقاط مختلف شهر زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ورزش صبحگاهی توسط مربیان مجرب و شناسنامه‌دار هیئت ورزشهای همگانی استان زنجان  برگزار می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال مردم از برنامه ورزش صبحگاهی همیشه مثبت و خوب بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز