مدیرکل آموزش پرورش استان زنجان خبر داد:

استان زنجان روسای ادارات شاهد و امور ایثارگران سراسر کشور

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۴:۱۳
کد خبر: ۷۲۸۹۶۷
استان زنجان  روسای ادارات شاهد و امور ایثارگران سراسر کشور
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:استان زنجان ۲۵ لغایت ۲۸ تیرماه سال جاری میزبان گردهمایی روسای ادارات شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور مسئولین وزارتی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  جلسه ستاد شاهد استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضای آن با موضوع برگزاری گردهمایی روسای ادارات شاهد و ایثارگران کشور به میزبانی استان زنجان در محل سالن غدیر کل اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حسین میرزایی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان زنجان با ارائه ی گزارشی از وضعیت مصوبات جلسه قبل  و مسائل مربوط به ثبت نام دانش آموزان  مدارس متوسطه اول و نیز مسائل مربوط به امور حقوقی ایثارگران به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری گردهمایی سه روزه روسای ادارات این حوزه پرداخت.

 وی ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، استان زنجان میزبانی  شایسته ای را در این خصوص به عمل آورد.

در ادامه مریم رشتچی مدیر کل آموزش پرورش استان زنجان، برگزاری این گردهمایی را فرصتی مناسب برای استان زنجان از جنبه های مختلف علمی،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی عنوان نمود.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و اجرای مطلوب برنامه ها، توانمندی ها و پتانسیل های استان در ابعاد مختلف برای میهمانان عزیز شناسانده شود.

همچنین کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی سخنانی ضمن تاکید بر برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از این اتفاق مهم در استان زنجان همراهی و همکاری همه جانبه این اداره با آموزش و پرورش استان زنجان را اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز