مشاور و مسئول هماهنگی حوزه ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در زنجان:

امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و شهدا قهرمانان اصلی کشور هستند

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۳۰۲۴۴
امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و شهدا قهرمانان اصلی کشور هستند
حجت الاسلام و المسلمین پرویز ولی زاده مشاور و مسئول هماهنگی حوزه ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و شهدا قهرمانان اصلی کشور هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ افتتاحیه دوره آموزشی و گردهمایی روسای ادارات امور شاهد و ایثارگران استان های سراسر کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین پرویز ولی زاده مشاور و مسئول هماهنگی حوزه ایثارگران نهاد ریاست جمهوری، محمدرضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت،آیت اله علی خاتمی امام جمعه زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان،روسای ادارات شاهد و ایثارگران استان های سراسر کشور و سایر مدعوین در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری زنجان برگزار شد.
 

حجت الاسلام و المسلمین پرویز ولی زاده در این مراسم گفت: جنس خدمت به شهیدان و خانواده آنها با جنس خدمت در دیگرسازمان ها فرق دارد و بسیار ارزشمند تر است.

وی افزود: در این راستا آموزش و پرورش نیز به دنبال رساندن دانش آموزان به کمال است و این کار معلمان ستودنی است.

 مشاور و مسئول هماهنگی حوزه ایثارگران نهاد ریاست جمهوری ادامه داد:نقش معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان  بسیار ارزشمند است و بویژه در مدارس شاهد که با فرزندان شهدا سرو کار دارند این کار ارزش بیشتری دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه "هدف از آفرینش انسان رسیدن به کمال است" ابراز داشت: شما معلمان  خادم فرزندان شهدا هستید و باید به این کار خودتان ببالید چرا که خدا خودش را جانشین شهدا در خانه شهدا می داند و در مدارس شاهد نیز طبیعتا خداوند در کنار فرزندان شهیدان است.

ولی زاده ادامه در بخش دیگری از سخنان خود گفت:باید تلاش کنیم پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب ،روحیه شهادت و ایثارگری در جامعه حفظ شود.

مشاور و مسئول هماهنگی حوزه ایثارگران نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و شهدا قهرمانان اصلی کشور هستند و نباید اجازه دهیم قهرمانان بدلی جای آن ها را بگیرند.

وی در پایان تاکید کرد:نباید اجازه دهیم  بعضی  از مغرضین ،خانواده های شهدا را بدهکار بدانند و باید کاری کنیم که نام شهدا تا زمانی که ایران و ایرانی وجود دارد،زنده بماند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز