سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

در هفته دولت امسال با اقدامات جدید، هزینه ها را کاهش و اثرگذاری را افزایش دهیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۴:۱۷
کد خبر: ۷۳۸۸۹۰
در هفته دولت امسال با اقدامات جدید، هزینه ها را کاهش و اثرگذاری را افزایش دهیم
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان هفته دولت را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و تشریح دستاوردهای دولت و نظام دانست و با اشاره به اینکه باید امسال با اقدامات جدید و رویکردی متفاوت، هزینه ها را کاهش و اثرگذاری را افزایش دهیم، گفت: با بهره گیری از اندیشه‌های نو افراد شاخص و صاحب نظران و با استفاده از ابزارها و ظرفیت های موجود باید دستاوردها و اقدامات دولت را منعکس نمود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کریم شعبانی در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت استان زنجان در سال‌جاری، بر ضرورت افزایش تعامل و استفاده از سازمان های مردم‌نهاد جهت برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و اقدامات در هفته دولت تاکید و اظهار کرد: تلاش کنیم برنامه های هفته دولت در سال جدید با ابتکار، تولید محتوای مناسب و اطلاع رسانی صحیح همراه باشد و در این راستا باید از نظرات متخصصین و صاحب نظران و تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی استان استفاده کرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: با عدم اسراف در برخی هزینه های برنامه های تبلیغاتی، می توان بازدهی اقدامات را افزایش داد و ایده های جدیدی به کار گرفت.
وی با انتقاد از انعکاس ضعیف عملکرد ها و دستاوردهای دولت در جامعه، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اِشکالات موجود این است که از تمامی ابزارها و ظرفیت های حوزه اطلاع رسانی برای انعکاس اخبار و دستاوردها استفاده نشده است و به اطلاع رسانی ناقص در حد رفع تکلیف قانع شده و به عمق رسالت این بخش توجه جدی نشده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان به تلاش برخی افراد در ناکارآمد جلوه‌دادن دستاوردها و اقدامات دولت اشاره کرد و افزود: هر دولت شیوه سیاسی متفاوتی دارد و ناکارآمد نشان دادن دولت به معنای ناکارآمدی نظام و حاکمیت است.
شعبانی بیان نقدهای منصفانه را ضروری دانست و اضافه کرد: اگرچه در اثر برخی کارشکنی ها و ضعف های موجود، نارضایتی هایی در جامعه ایجاد شده ولی مردم در این ضرایط دشوار نیز همچنان به نظام جمهوری اسلامی وفادار و علاقمند هستند.
وی با تاکید بر ضرورت همدلی و رعایت حال مردم از سوی مسئولان، اظهار کرد: جلب رضایتمندی مردم به معنای پذیرش تمامی خواسته های غیرمعقول و غیرقانونی مراجعین نیست بلکه با تکریم و پاسخگویی مناسب، رعایت حال مردم، با اخلاق، ملایمت و سعه صدر می توان به مطالبات قانونی آنان پاسخ داد و رضایت مردم را جلب کرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، ضمن گرامیداشت 17 مرداد و روز خبرنگار، فعالین این عرصه را به منزله پل ارتباطی میان مردم و دولت دانست و اظهار کرد: خبرنگاران با دفاع از حقوق مردم، در عرصه قلم می توانند عامل اقدامات موثر در جامعه و منشاء خیر باشند.
شعبانی با بیان اینکه نباید اقدامات مفید و فعالیت های شایسته را نادیده گرفت، افزود: ضمن بیان محاسن، بایستی معایب اقدامات نیز در قالب نقد منصفانه و راهگشا بیان نمود تا با رفع اِشکالات، همه به سوی هدف خدمتگزاری به مردم گام بردارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز