معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت:

طرح برخورد ضربتی شهرداری زنجان با سد معبر آغاز شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۳:۲۵
کد خبر: ۷۳۹۹۳۳
طرح برخورد ضربتی شهرداری زنجان با سد معبر آغاز شد
معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: این شهرداری طرح برخورد ضربتی با سد معبر را آغاز کرده و در این زمینه اولویت با مغازه دارانی است که بیشترین آلودگی، مزاحمت و مانع تراشی در دسترسی شهروندان را ایجاد می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: اینشهرداری طرح برخورد ضربتی با سد معبر را آغاز کرده و در این زمینه اولویت با مغازه دارانی است که بیشترین آلودگی، مزاحمت و مانع تراشی در دسترسی شهروندان را ایجاد می کنند.

وی افزود: با مغازه داران و کسبه ای که نیمی از پیاده رو را اشغال و برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند، به جد برخورد می شود.
 احمدی گفت: برای دستفروشانی که در حاشیه خیابان بساط کرده اند هم 
شهرداری محل مناسبی را در سبزه میدان روبروی بانک ملی پیش بینی کرده است.برخورد با ایجاد کنندگان سد معبر به ویژه در هسته مرکزی شهر، به معنای برخورد نکردن با هیچ دستفرشی نیست.در صورتی که نوع کار دسفروشان هم به مزاحمت برای شهروندان منتهی شود، به حتم شهرداری با آنان هم برخورد خواهد کرد.
برخی مغازه داران از قانون تبعیت نمی کنند و در برخی موارد هم حمایت از آنان سفارش می شوند یا در زمان برخورد به چنین کسبه ای تهدید می شویم.
 با تمام این شرایط شهرداری در برخورد با کسبه ای که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و سیما و منظر شهر را مختلف کنند، جدی است.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: حتی همکاران مبارزه با سد معبری که در مسئولیت خود قصوری داشتند و برخورد نمی کرده اند، از خدمت معلق شده اند تا جدیت کار برای همه روشن شود.اولویت برخورد با هسته مرکزی شهر است و در خصوص دستفروشانی که شرایط خاصی دارند و چندان سد معبر نمی کنند هم مماشاتی پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز