معاون شهردار زنجان:

طرح بهسازی و اصلاح روشنایی بوستان‌های سطح شهر؛ در دستور کار شهرداری زنجان قرار گرفته است

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۱:۳۴
کد خبر: ۷۳۹۹۷۵
طرح بهسازی و اصلاح روشنایی بوستان‌های سطح شهر؛ در دستور کار شهرداری زنجان قرار گرفته است
غلامحسن احمدی اظهار کرد: مهلت یک ماهه به شهرداران مناطق برای مناسب سازی پارک‌ها از 25 تیرماه آغاز شده و تا 25 مردادماه ادامه خواهد داشت.
 به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به اینکه بهسازی پارک‌ها و فضای سبز شهری از اولویت‌های اصلی شهرداری زنجان است؛ اضافه کرد: در همین راستا در مهلت یک ماهه شهرداران مناطق سه گانه موظف هستند در حوزه خود نسبت به مناسب‌سازی پارک‌ها اقدام کنند.
وی تصریح کرد: این مناسب‌سازی شامل نورپردازی و روشنایی؛ خرید و تکمیل مبلمان، رنگ آمیزی، گل آرایی، نظافت و راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی؛  ایمن‌سازی تأسیسات و  سرویس‌های ورزشی و لوازم بازی کودکان می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه در این طرح تقریبا همه پارک‌ها بهسازی می‌شود؛ تصریح کرد: مشکل برخی از پارک‌ها با رنگ و کاشت درخت حل می‌شود اما برخی پارک‌ها مشکل ریشه‌ای دارند که این امر نیاز به زمان دارد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با بیان اینکه در حدود 40 پارک در شهر زنجان وجود دارد؛ افزود: طبق بازدیدهای دوره‌ای که انجام شد به نظر می‌رسد؛ شاید 70 درصد از آن اموری که نیاز به خرید نداشت و می‌توانست به همان شیوه اجرایی شود؛ انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز چند پارک در سطح شهر زنجان در نقاط مختلف در حال ساخت است؛ تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرداری در حوزه پارک‌سازی این است که در شهرک‌های اقماری شرکت پیمان‌کار اقدام به ساخت و ایجاد فضای سبز از جمله پارک نکرده است.
احمدی با اشاره به اینکه تقریبا در همه شهرک‌های تازه ساخت؛ پارک توسط شرکت پیمان‌کار ساخته نشده است؛ گفت: همین امر کار شهرداری را دو برابر کرده و عمده انرژی این نهاد را می‌گیرد.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: با توجه به طرح تفصیلی، فضاهای متعددی برای توسعه فضای سبز پیش‌بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز