در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایجرود؛

معاون فرهنگی و امور جوانان در ایجرود از تشکیل شبکه تخصصی ازدواج خبر داد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۶:۰۹
کد خبر: ۷۴۰۴۶۰
معاون فرهنگی و امور جوانان در ایجرود از تشکیل شبکه تخصصی ازدواج خبر داد
الهی سرشت: این شبکه از بخش خصوصی، خیرین و تمامی دستگاههای اجرایی تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ایجرود با حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه الهی سرشت، معاون امور فرهنگی و جوانان استان از تشکیل شبکه تخصصی ازدواج خبر داد و گفت: این شبکه از بخش خصوصی، خیرین و تمامی دستگاههای اجرایی تشکیل می شود که در جهت تسهیل در روند ازدواج خدماتی مانند مشاوره های قبل از ازدواج، تامین جهیزیه، تسهیلات اعطایی ازدواج و مشاوره های بعد از ازدواج و... را ارائه مینماید.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان ایجرود نیز دراین جلسه با بیان اینکه ،جوانی دوران حساس، پر اهمیت و آینده سازان جامعه هستند عنوان کرد: جوانان نیازمند نگاهی ویژه در تمامی حوزه ها و برنامه ریزی و تدوین طرح ها ی مختلف در خصوص اشتغال ، ازدواج ،مسکن و اوقات فراغت و .. هستند که باید در اولویت کار دستگاه ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمانهای مردم نهاد می توانند نقش موثری در تحقق اهداف چشم انداز ایفا کنند عنوان کرد، ایجاد و تقویت سازمان های مردم نهاد را می توان در تحقق اهدافی چون کوچک سازی دولت، توانمند سازی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی ، بهینه سازی فرایند برنامه ریزی و عملیاتی تر سازی برنامه ها و مقابله با آسیب ها دانست.

فرماندار ایجرود با اشاره به تدوین سند ملی اشتغال جوانان افزود: با مهارت آموزی در کنار آموزش و تحصیل و تغییر دادن دیدگاه های جوانان در خصوص اشتغال، میتوان نتایج بهتری را پیش بینی نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز