طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان:

فاطمه باغبانی به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان معرفی شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۴۰۴۶۶
فاطمه باغبانی به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با حضور مدیر کل،معاون آموزش متوسطه،روسای ادارات داخلی و کارشناسان اداره کل در سالن غدیر برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان، فاطمه باغبانی به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان معرفی شد.
در این جلسه مریم رشتچی ضمن تقدیر از خدمات شایسته سهیلا فریقی در دوران ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان به برخی از رویکردهای جدید در حوزه مدیریتی آموزش و پرورش کشور اشاره نمود و بیان کرد: آنچه در بحث آموزش و پرورش دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در سطح کشور مطرح است ، تبدیل این بخش از تعلیم و تربیت به یک پیکره چالاک و چابک برای ایجاد تغییرات مثبت و افزایش خدمت رسانی به دانش آموزان استثنایی است

وی گفت: از کارشناسان و مدیریت جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان انتظار داریم که میزان تحت پوشش و خدمات رسانی به  دانش آموزان دارای نیاز های ویژه را گسترش دهند تا نو آموزان و دانش آموزان بیشتری بتوانند از خدمات توانبخشی و آموزشی استفاده نمایند .

سپس فاطمه باغبانی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت : طرح شناسایی نو آموزان و دانش آموزان دارای نیازهای ویژه از طریق خدمات بهداشتی ارگان های دولتی و افزایش گستره تحت پوشش طرح سنجش و تقویت و استمرار فعالیت های مثبت صورت گرفته در سال های گذشته از برنامه های کاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در سال های آینده خواهد بود.

گفتنی است،فاطمه باغبانی  در مسئولیت هایی از قبیل کارشناس مسئول توانبخشی، کارشناس مشکلات ویژه یادگیری، در سال های گذشته فعالیت نموده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و مدرس قطبی دوره های بازآموزی آزماینده های تحصیلی بوده است.

لازم به ذکر است، در این مراسم از زحمات صادقانه و چندین ساله سهیلا فریقی رئیس سابق اداره استثنایی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر  و تشکر گردید.

 

 

 

نظر شما