در مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، دانش آموزان کشور؛

دانش آموزان دبیرستان سجاس زنجان صاحب مقام های کشوری شدند

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۲:۰۵
کد خبر: ۷۴۰۸۵۲
دانش آموزان دبیرستان سجاس زنجان صاحب مقام های کشوری شدند
محمد کرد رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود ضمن عرض تبریک به این دانش آموزان و خانواده ایشان ، از مدیریت ، عوامل اجرایی ، دبیران و مربیان آموزشگاه شهید چمران سجاس که سهم بسزایی در موفقیت این دانش آموز داشتند ، تشکر و قدردانی نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ افتخار آفرینی دانش آموزان سجاسرودی در مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

  1. در مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری که از 18 لغایت 23 مردادماه در استان تهران برگزار گردید ، دانش آموزان دبیرستان شهید چمران سجاس توانستند با کسب چندین رتبه برترکشوری نام منطقه سجاسرود را در سطح کشور مطرح نمایند .

       دراین مسابقات ، دانش آموزان احمدرضا گنج خانی مقام دوم کشوری مسابقات در رشته مقاله پژوهشی ، امیر حسین گنج خانلو مقام سوم کشوری در رشته مقاله پژوهشی ، مهدی گنج خانلو مقام سوم کشوری در رشته نقد ادبی و حسین رفیعی مقام چهارم کشوری در رشته نقد ادبی را کسب نمودند .   

     محمد کرد رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود ضمن عرض تبریک به این دانش آموزان و خانواده ایشان ، از مدیریت ، عوامل اجرایی ، دبیران و مربیان آموزشگاه شهید چمران سجاس که سهم بسزایی در موفقیت این دانش آموز داشتند ، تشکر و قدردانی نمود . رئیس اداره آموزش و پرورش همچنین  از فعالیت ها و تلاش های دانش آموزانی که  با کسب افتخارات و عناوین برتر  توانستند نام منطقه سجاسرود را در سطوح بالا مطرح نمایند و موجب سربلندی منطقه شوند ، قدردانی کرد .      

 

 

 

 

 

نظر شما