معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

کسب ۱۹ مقام و ۱۶ رتبه برگزیده در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور توسط دانش‌آموزان زنجانی

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۹:۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۴۲۴۱۳
کسب ۱۹ مقام و ۱۶ رتبه برگزیده در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور توسط دانش‌آموزان زنجانی
محمود عباسی در گفتگویی اظهار داشت: دانش‌آموزان پسر زنجانی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد موفق به کسب 3 مقام نخست ، 13 مقام دوم و 3 مقام سوم شدند و 16 رتبه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به درخششدانش‌آموزان پسر استان زنجان در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری گفت: دانش‌آموزان در این مسابقات موفق به کسب 19 مقام نخست تا سوم و 16 رتبه برگزیده شدند.
 

 محمود عباسی در گفتگویی اظهار داشت: دانش‌آموزان پسر زنجانی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد موفق به کسب 3 مقام نخست ، 13 مقام دوم و 3  مقام سوم شدند و 16 رتبه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان زنجانی در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری بیان کرد: امیرحسین حسین خواه در تکنوازی تنبک از ناحیه دو، محمدرضا خان محمدی در بخش نمایش نامه خوانی از ناحیه یک و حسین زاچکانی در رشته قالی بافی از شهرستان طارم رتبه نخست کشور را از آن خود کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش  استان زنجان با اشاره به اینکه گروه نمایش عروسکی دبیرستان دکتر شریعتی رتبه دوم مسابقات فرهنگی و هنری را به خود اختصاص داد، ابراز کرد: محمدرضا خدمت لو در رشته مجسمه سازی ، مهرداد خدابخش و مهرداد کرمی در رشته  نشریه الکترونیکی از ناحیه دو و احمدرضا گنج خانی در رشته نقد ادبی از منطقه سجاسرود رتبه دوم و امیرحسین گنج خانلو در رشته مقاله پژوهشی و مهدی گنج خانلو در رشته نقد ادبی از منطقه سجاسرود و وحید زنجانی در رشته تکنوازی گیتار از ناحیه دو رتبه سوم را کسب کردند.

وی کسب رتبه برگزیده گروه نمایش نامه خوانی آموزشگاه شهید بهشتی ناحیه یک را از افتخارات دانش‌آموزان زنجانی در این دوره عنوان کرد و گفت: رضا پارسا در رشته شعر از شهرستان خرمدره، مهدی عزیزی از شهرستان خدابنده و امیر کسری باقری از ناحیه دو در رشته داستان کوتاه، جلیل بهاری در رشته مقاله پژوهشی از شهرستان ماهنشان، حسین رفیعی در رشته نقد ادبی از منطقه سجاسرود، علی شعبانی در رشته وبلاگ از منطقه بزینه رود، سینا داودی و امیر محمد نوری از ناحیه دو و علی محمدی و محسن کبود خانی از شهرستان خدابنده در رشته نشریه الکترونیکی نیز برگزیده این مسابقات شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دختر نیز برای رقابت در رشته‌های مختلف مسابقات فرهنگی و هنری از 25 مردادماه عازم شهر تهران خواهند شد که امیدواریم آن‌ها نیز همانند پسران افتخارآفرینی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان با اشاره به شرکت 124 هزار نفر - رشته در مرحله آموزشگاهی مسابقات فرهنگی و هنری سال‌جاری عنوان کرد: با تلاش و از خودگذشتگی مربیان، دانش‌آموزان و همکاران زنجان همیشه جزو سه تا  پنج استان برتر کشوری مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر ریاست محترم جمهوری بوده است.

گفتنی است جوایز نقدی دانش اموزان (رتبه اول 400 هزار، رتبه دوم 350 هزار ، رتبه سوم300 هزار و برگزیدگان 250 هزار تومان) به همراه لوح افتخار در محل اختتامیه مسابقات به ایشان اهداء گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز