از تلاش و زحمات هیات مدیره شرکت خالص سازان و همینطور تیم توانمند فوتسال این شرکت قدردانی شد

تجلیل مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تیم فوتسال شرکت خالص سازان برای صعود و راهیابی به لیگ دسته یک کشوری

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۴۲۵۱۵
تجلیل مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تیم فوتسال شرکت خالص سازان برای صعود و راهیابی به لیگ دسته یک کشوری
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان: توجه خیرین استان به امر ورزش مهم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از تیم فوتسال خالص سازان زنجان تجلیل کرد.

در این مراسم خلیلی ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین جلسه از تلاش و زحمات هیات مدیره شرکت خالص سازان و همینطور تیم توانمند فوتسال این شرکت قدردانی کرد و گفت: توجه و اهمیتی که شرکت خالص سازان به امر ورزش داشته است بسیار ارزشمند بوده و شأن این جلسه سپاسگزاری از عاملین این موفقیت است که بر خود وظیفه دانستم تا با برگزاری این مراسم بتوانیم انگیزه موفقیت و پیشرفت بیشتر را در این تیم ایجاد کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه بیان کرد: از لحاظ قانونی ما اجازه کمک مالی به باشگاههای خصوصی را نداریم ولی می توانیم زمینه ای را فراهم آوریم تا این تیم فوتسال بتواند از امکانات ورزشی استفاده نمایند و تا جایی که درتوان داریم کمک رسان خواهیم و حمایت خود را اعلام می نماییم.
وی همچنین جلب اعتماد و توجه خیرین استان زنجان را به امر ورزش لازم و ضروری دانست و گفت: در این زمینه اقدامات اساسی باید انجام شود و همانطور که خیرین استان ما در بحث ازدواج، مدرسه سازی، درمان و... پیشتاز هستند می بایست به حمایت مالی و معنوی در حوزه ورزش نیز روی آورده و اهمیت این امر بر آنها روشن شود و ما ورزشکاران و مسئولین ورزشی استان باید با اخلاق ورزشی و پهلوانی خود زمینه این مهم را فراهم آوریم.
خلیلی در ادامه گفت: اگر از ورزش استان حمایت شود می توانیم در رشته های مختلف ورزشی میزبانی های مسابقات را به عهده بگیریم که این امر موجب توسعه صنعت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین رونق بازار استان مان خواهد بود و علاوه بر این مورد، با توسعه ورزش استان بسیاری از استعداد های نهفته استان شکوفا خواهند شد و در پی آن سلامت جامعه را مشاهده خواهیم کرد.
در پایان جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اهداء جوایزی از اعضای تیم فوتسال شرکت خالص سازان تجلیل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز