مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست صمیمی و تخصصی با نواب رئیس هیاتهای ورزشی استان:

استعدایابی در حوزه ورزش بانوان چه در سطح ورزشکاران و چه در سطح مربیان امری لازم و ضروری است

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۱۷:۲۴
کد خبر: ۷۴۲۵۳۶
استعدایابی در حوزه ورزش بانوان چه در سطح ورزشکاران و چه در سطح مربیان امری لازم و ضروری است
مدیر کل ورزش جوانان استان زنجان : نواب رئیس خود باید جایگاه خود را دریاند و بتوانند با جرات و قاطعیت حق ورزشکاران را مطالبه کنند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نشست صمیمی و تخصصی نواب رئیس هیاتهای ورزشی با مدیر کل ورزش و جوانان استان ساعتی پیش در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه خلیلی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین جلسه بر اهمیت ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: تمام مسئولین استانی و کشوری بارها به اهمیت ورزش بانوان اشاره داشته اند و در این زمینه اقداماتی هم انجام شده است که نسبت به گذشته پیشرفتهایی را در این امر ملاحظه کرده ایم با این وجود، تلاش و کار بیشتری لازم است و امیدواریم که بتوانیم ورزش بانوان را به حد ورزش آقایان برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه به جایگاه ویژه نواب رئیس هیاتهای ورزشی اشاره کرد و افزود: نواب رئیس خود باید جایگاه خود را دریاند و بتوانند با جرات و قاطعیت حق ورزشکاران را از هیاتهای ورزشی مطالبه کنند در غیر این صورت باید این جایگاه را به کس دیگری که توانمند است تحویل دهند.
وی همینطور ارتباط و هماهنگی بادستگاههای دیگر را با اهمیت دانست و گفت: نواب می توانند با ایجاد ارتباط موثر با سایر دستگاهها از امکانات آن دستگاهها برای کمک به ورزشکاران خود بهره ببرند که ما نیز در این عرصه و و در پیشبرد اهداف ورزش بانوان استان حامی خواهیم بود.
خلیلی همچنین قوانین و مقررات تعیین شده کشوری در مورد ورزش بانوان و آقایان را مورد توجه قرار داد و به اهمیت این موضوع تاکید کرد و گفت: عدم رعایت این قوانین از جانب هیاتی، موجب برخورد قاطعانه با آن هیات خواهد شد.
مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان به حضور پررنگ ورزشکاران زنجانی در رقابتهای آسیایی جاکارتا اشاره کرد و افزود: استان زنجان نسبت به جمعیتی که دارد جزو استانهای برتر در اعزام ورزشکاران به این مسابقات است و این امر نشان دهنده وجود استعدادهای ویژه در اسنان است که در حوزه ورزش بانوان نیاز جدی به استعدادیابی داریم که علاوه بر ورزشکاران در حوزه مربیان ورزش بانوان نیز این استعدادیابی ضروری است تا در تمام رشته های ورزشی بانوان بتوانیم مربیان کارآزموده و ماهر داشته باشیم.

در پایان جلسه مدیر کل ورزش وجوانان به مسائل و مشکلات مطرح شده نواب رئیس پاسخ داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز