مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان:

«درون یک چارچوب» از حوزه هنری زنجان، بهترین انیمیشن جشنواره منطقه ای اردبیل

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۳:۴۱
کد خبر: ۷۴۲۸۶۷
«درون یک چارچوب» از حوزه هنری زنجان، بهترین انیمیشن جشنواره منطقه ای اردبیل
انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» از تولیدات حوزه هنری زنجان تندیس و جایزه بهترین انیمیشن شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل- مشگین‌شهر را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: انیمیشن «درون یک چارچوب» به نویسندگی و کارگردانی جعفر صیادی و به تهیه کنندگی حوزه هنری استان زنجان به عنوان بهعترین انیمیشن جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل- ‌مشگین‌شهر معرفی شد.

میثم سیفی با اشاره به بازه زمانی دو ساله تولید این انیمیشن، افزود: این اثر با تکنیک دوبعدی دیجیتال طراحی و ساخته شده است.

سیفی در معرفی عوامل این اثر، به اسامی خانم‌ها لیدا فضلی به عنوان مشاور فیلمنامه، زهرا صیدی طراح فضا، زهرا حسنی طراح کاراکتر، ندا میرمحمدی انیمیت، مریم کریمی طراح پوستر و آقایان بهروز شهامت صداگذار، حسن مهرآذر تدوین و پویان مقدم به عنوان نورپرداز اشاره کرد.

انیمیشن کوتاه «درون یک چارچوب» روایت چشم انتظاریِ مادربزرگی امیدوار است که همیشه منتظر دیدن خانواده و عزیزانش است.

لازم به یادآوری است؛ صیادی پیش از این انیمیشن کوتاه «بازتاب»، از دیگر آثار تولید شده در حوزه هنری استان زنجان را کارگردانی کرده است.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل-‌ مشگین‌شهر جمعه بیست و ششم مردادماه با حضور جمعی از مسئولین، مدیران و هنرمندان در مجتمع فرهنگی هنری اندیشه مشگین‌شهر برگزار شد که در ادامه، هیأت داوران شصت و یکمین جشنواره‌ی منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل-‌ مشگین‌شهر در سه بخش عکس، فیلمنامه و فیلم برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل- مشگین‌شهر را اعلام کرد.

لازم به ذکر است؛ فیلم کوتاه داستانی «گوشه‌ها و زاویه‌ها» به کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو، محصول مشترک حوزه هنری استان زنجان و انجمن سینمای جوانان تهران در بخش مسابقه فیلم‌های داستانی این نیز جشنواره حضور داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز