مدیرکل ورزش و جوانان زنجان در جلسه با رؤسای هیاتهای ورزشی :

زنجان رتبه نخست اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۰:۴۷
کد خبر: ۷۴۳۳۹۶
زنجان رتبه نخست اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد
علی خلیلی در جلسه دیدار و هم‌اندیشی رؤسای هیأت‌های ورزشی در استان زنجان با علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زنجان با توجه به جمعیت خود بین استان‌هایی همچون تهران، اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی و ... بیشترین اعزام به مسابقات آسیایی را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛علی خلیلی در جلسه دیدار و هم‌اندیشی رؤسای هیأت‌های ورزشی در استان زنجان با علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزشکاران زنجانی با توجه به نسبت جمعیتی استان، اعام‌های بسیار خوبی را به جاکارتا داشته است، اظهار کرد: زنجان بین استان‌هایی همچون تهران، اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی و ... بیشترین اعزام به مسابقات آسیایی را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اگر نسبت جمعیت را حساب کنیم، زنجان در اعزام ورزشکاران خود به بازی‌های آسیایی جاکارتا در رده نخست کشور و حتی بالاتر از تهران قرار دارد، گفت: باید به روش‌های مختلف از ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه حضور در این مسابقات آرزوی هر جوان و ورزشکاری و افتخاری برای ورزش استان است، تصریح کرد: در همین راستا سعی شد تا حمایت‌های مالی و معنوی از ورزشکاران اعزامی به جاکارتا انجام شود.

خلیلی با تاکید بر اینکه با اینکه کسی ما را مکلف به این کار نکرده بود، اما خود را ملزم به حمایت از ورزشکاران می دانستیم، گفت: این حمایت ها و تقدیرها برای الگوسازی و ایجاد انگیزه در بین رده سنی امید انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه همه ورزش را تعریف و آن را عامل مهمی در پیشگیری از بیماری و همچنین عامل ایجاد نشاط می‌دانند.، افزود: اما باید دید امروز ورزش در کشور چه جایگاهی داشته و چه اعتباری برای آن در نظر گرفته می‎‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر در ورزش هزینه شود، شاید بیمارستان‌ها و زندان‌های ما خالی شود، تصریح کرد: ورزش استان زنجان پراستعداد است و در رشته‌های مختلف می‌تواند درآمدزا باشد که در این بین جای حمایت ارگان‌ها و صنایع بزرگ استان در حمایت از ورزش حس می‌شود.

 خلیلی در پایان اظهار کرد: هزینه‌های نگهداری اماکن ورزشی از جمله مشکلات هیأت‌های ورزشی است.

 

نظر شما