نایب‌رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس:

بهبود جایگاه ایران در بولینگ و بیلیارد در جهان مهمترین هدف ماست

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۶:۳۹
کد خبر: ۷۴۸۵۹۶
بهبود جایگاه ایران در بولینگ و بیلیارد در جهان مهمترین هدف ماست
علی‌اصغر فوادیان نایب‌رئیس فدراسیون بولینگ؛ بیلیارد و بولس: هیچ منعی برای حضور بانوان در باشگاه‌های بولینگ، بیلیارد و بولس وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مجمع انتخاباتی ‌رئیس هیات بولینگ؛ بیلیارد و بولس برگزار شد و ابوالفضل مرادی با 14 رای به ریاست این هیات انتخاب شد.
علی‌اصغر فوادیان نایب‌رئیس فدراسیون بولینگ؛ بیلیارد و بولس در مجمع انتخاباتی این هیأت ورزشی با بیان اینکه موقعیت ایران در رنکینگ جهانی در بخش آقایان و بانوان مطلوب است، اظهار کرد: امیدواریم این جایگاه هرچه بیشتر بهبود پیدا کند.
وی با بیان اینکه همگرایی و تعامل بیش از پیش بین زیر مجموعه با انتخاب رؤسا و نمایندگان شهرستان‌ها و هیأت‌های تابعه استان ممکن است، تصریح کرد: هیچ منعی برای حضور بانوان در باشگاه‌های بولینگ، بیلیارد و بولس وجود ندارد اما ایجاد باشگاه جداگانه برای بانوان هزینه داشته و اقتصادی نیست لذا همچون سایر رشته ها می‌توان زمان جداگانه‌ای برای بانوان در نظر گرفت.
نایب‌رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به اینکه تصویر نادرستی از فضای ورزشی بیلیارد در جامعه وجود دارد، گفت: خوشبختانه این تصور به مرور در حال کاهش است.
فوادیان با بیان اینکه همراهی و تعامل هیأت‌ها با آموزش و پرورش امری ضروری است، ابراز کرد: امروز کشورهایی نظیر چین میزهای بیلیارد را به مدارس کشانده و جوانان و نوجوانان را به سمت این رشته‌ها هدایت می‌کنند.
وی همچنین اشاره‌ای به رشته بولس داشت و تجهیزات این رشته را نه چندان گران عنوان کرد و افزود: می‌توان با همکاری شهرداری زنجان، زمین‌های متعددی را در رشته بولس ایجاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز