با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان:

سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر معرفی شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۸:۱۲
کد خبر: ۷۵۰۷۶۹
سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر معرفی شد
ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت و نعمت اله محمدی مسئول حراست استان، داود معروف خانی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان ابهر معرفی و موسی رضایی مدیر اسبق این نهاد که به درجه بازنشستگی نائل گردیده است تکریم و از زحمات وی قدردانی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان،داوود معروف خانی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر معرفی شد.
 طی مراسمی با حضور محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه اداره کل، ذبیحاله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت و نعمت اله محمدی مسئول حراست استان، داود معروف خانی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان ابهر معرفی و موسی رضایی مدیر اسبق این نهاد که به درجه بازنشستگی نائل گردیده است تکریم و از زحمات وی قدردانی شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل در این مراسم آموزش و پرورش را زمینه‌ساز رشد و توسعه همه جانبه کشور عنوان کرد و گفـت: آموزش و پرورش نهادی مقدس است که با توجه به رسالت سنگین آن پاسخگویی در زمینه عملکرد ها مهمترین شاخصه خدمتگزاری در این نهاد است.

شهبازی با اشاره به این که مدیران آموزش و پرورش باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا زمینه ارتقای سطح این نهاد را در جامعه فراهم نمایند بر لزوم استفاده از کلیه ظرفیت های درون و برون سازمانی برای تربیت نیروهای کار آمد و مسئولیت پذیری که آینده سازان کشور هستند تاکید کرد.

وی با تاکید بر این که مدیریت بر آموزش و پرورش به دلیل سروکار داشتن با انسانها بسیار با اهمیت است افزود: دشوارترین و حساسترین مدیریت، مدیریت بر منابع انسانی در آموزش و پرورش است.

شهبازی با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش با سایر نهادها تفاوت های اساسی دارد گفت: آیینه آینده هر کشوری وضعیت امروز آموزش و پرورش آن کشور است.

وی در پایان از همه همکاران فرهنگی خواست که مدیر جدید آموزش و پرورش را در انجام خدمت و تحقق اهداف و برنامه های آموزش و پرورش، در این شهرستان یاری نمایند.

گفتنی است در پایان مراسم ابلاغ  سرپرستی داوود معروف خانی توسط محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان به وی اعطا گردید و با اهدا لوح تقدیر از زحمات موسی رضایی تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز