در شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار گردید:

مانور دور میزی اطفای حریق و تخلیه اضطراری

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۴:۲۱
کد خبر: ۷۵۰۸۴۹
مانور دور میزی اطفای حریق و تخلیه اضطراری
مهندس گرانمایه، رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت ضمن اشاره به مانور دور میزی اطفای حریق ، نسبت به روند اجرای برنامه های HSE در شرکت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مانور دور میزی اطفای حریق و تخلیه اضطراری با حضور اعضای کمیته HSE در محل سالن جلسات شهید خلیفه شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار گردید. 

در این جلسه ابتدا مهندس گرانمایه، رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت ضمن اشاره به مانور دور میزی اطفای حریق ، نسبت به روند اجرای برنامه های HSE در شرکت توضیحاتی ارائه داد.

وی عملکرد نیروهای واکنش سریع را در هنگام بروز حادثه و لزوم تخلیه اضطراری و هدایت پرسنل به محل امن را جزو ارکان مانور بیان نمود.

گرانمایه خاطرنشان کرد که این مانور فعلاً در ساختمان مرکزی ستاد انجام می گیرد و برنامه بعدی مانور را برای کلیه ساختمانهای شرکت پیش بینی نمود. سپس هدف از اجرای مانور را مشخص شدن نقاط ضعف در هنگام بروز حادثه و اقدامات اصلاحی بیان نمود.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ضمن اشاره به تفاهم نامه موجود فی ما بین گروه HSE و پایگاه مقاومت بسیج شرکت، این مانور را در محیط کاری و زندگی، بسیار کاربردی و سودمند دانست.

در ادامه مهندس علیرضا حاجمیری ،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیفۀ شرکت، با بیان اینکه مانور اطفای حریق و تخلیه اضطراری ساختمان ، اولین تجربه در شرکت آب منطقه ای می باشد افزود: با توجه به آموزش های تخصصی در این زمینه، رابطین مشخص شده در طبقات ،طبق برنامه قبلی نسبت به اجرای عملی مانور اقدام خواهند نمود. سپس در رابطه با محدوده مانور و نوع واکنش اضطراری مباحثی مطرح گردید و روز و ساعت برگزاری مانور توسط اعضاء تعیین شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز