ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت ؛

رییس کل دادگستری استان زنجان: احساس امنیت روانی و آرامش در جامعه از خود امنیت مهم ترو موثرتر است

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۵۰۸۵۰
رییس کل دادگستری استان زنجان: احساس امنیت روانی و آرامش در جامعه از خود امنیت مهم ترو موثرتر است
گل محمدی در این دیدار که اعضای شورای قضایی استان حضور داشتند اظهار کرد ،دادگستری استان با قوت از سرمایه گذاران حمایت می کنذ افزود ،ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران در جهت توسعه اقتصادی امری ضروری است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جعفر گل محمدی  رییس کل دادگستری استان در دیدار با استاندار زنجان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت ، تبریک هفته دولت  و تقدیر  از زحمات و تلاشهای استاندار پر تلاش  ودولتمردان در استان گفت ،دستگاه قضایی استان در جهت حل مشکلات معیشتی مردم و اقتصاد کشور با همه دستگاهها خصوصا نماینده دولت در استان همکاری خواهد کرد.

گل محمدی در این دیدار که اعضای شورای قضایی استان حضور داشتند  اظهار کرد ،دادگستری استان با قوت  از سرمایه گذاران حمایت  می کنذ افزود ،ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران در جهت توسعه اقتصادی امری ضروری است .

رییس شورای قضایی استان زنجان برگزاری جلسات متعدد در استان جهت همفکری و برنامه ریزی  در راستای خدمت به مردم را ارزشمند برشمرد و گفت کلیه مسولین باید  با تلاش وخدمت  مضاعف گره گشای کار مردم باشند .

وی در ادامه تأکید کرد ، احساس امنیت روانی و آرامش در شرایط فعلی جامعه از خود امنیت مهم ترو موثر تر  است .

در این دیدار استاندار زنجان ضمن تشکر از حضور رییس کل دادگستری استان و هیأت همراه گفت ،در شرایط و اوضاع  سخت فعلی اقتصادی کشور، همه بایستی با اتحاد و همدلی و البته تلاش از این مشکلات با موفقیت  عبور کنیم .

وی  ازهمکاری خوب و ارزشمند دستگاه قضایی استان با استانداری در همه زمینه ها  خصوصاً ایجاد امنیت و آرامش  تقدیر کرد و افزود: ایجاد نشاط و شادابی عامل مهمی در پیشگیری ازوقوع  برخی جرایم است که لزوم برنامه ریزی بیشتر در این زمینه بایستی مورد توجه  قرار گیرد  

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز