معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

جذب بهینه منابع بانکی باید منتج به ایجاد اشتغال شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۴۳:۵۴
کد خبر: ۷۵۲۰۳۹
جذب بهینه منابع بانکی باید منتج به ایجاد اشتغال شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با تاکید بر اینکه جذب منابع بانکی باید به ایجاد اشتغال منتج شود، گفت: باید در دریافت وثائق و مستندات ارائه شده از سوی متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی دقت نمود تا این تسهیلات حتما به طور حقیقی در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فرامرز نیک سرشت در کمیته نظارت بر تسهیلات تکلیفی و منابع بانکی استان، از فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی و روسای بانک های استان خواست تا با ارتباط و تعامل بیشتر با یکدیگر، مناغشات کاری ساده خود را پیش از طرح در کمیته های استانی حل و فصل نمایند تا مصوبات جلسات کمیته های استانی بصورت کاربردی تر باشد.

وی همچنین بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان تاکید کرد و افزود: چنانچه برخی از متقاضیان در مدت زمان تعیین شده نتوانسته اند وثائق و ضمانت های بانکی مصوب را فراهم نمایند باید حذف و با طرح های آماده دیگر جایگزین شوند.
معاون استاندار زنجان ادامه داد: نباید پرداخت تسهیلات کلان اشتغالزایی، بیش از این معطل ارائه مستندات و وثائق شود و روند ارائه تسهیلات را به تعویق بیندازند.
گفتنی است در این جلسه مشکلات برخی از شهرستان های استان در زمینه دریافت تسهیلات سه مرحله‌ای راه‌اندازی دامداری برای روستائیان و نیز مسائل بانکی روستائیان مجسمه‌ساز در شهرستان خدابنده مورد بررسی قرار گرفت.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز