مدیر شعب استانی بانک ملی استان زنجان:

در رابطه با پرداخت تسهیلات بانکی ما، در استان ، منطقه و کشور رتبه اول را داریم

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۸:۴۶
کد خبر: ۷۵۲۱۶۸
سید احمد طاهری مدیر شعب استانی بانک ملی استان زنجان: کارشناسان ما بر تمامی ماشین آلات و مواد اولیه، نظارت دارند تا تسهیلات دریافت شده در چرخه تولید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ بخشی از  اقتصاد کشور مرهون حمایت های مسؤلینی است که با صداقت و دلسوزی و رعایت عدالت کار می کنند و دل در گرو پاسداشت ارزش های انقلاب و نظام مقدس اسلامی دارند.

در جامعه ما بانک ها رکن اساسی گردش سرمایه و چرخش چرخ تولیدند. تسهیلاتی که بانک ها در اختیار صاحبان صنایع و سرمایه قرار می دهند رونق اقتصادی جامعه را به دنبال خواهد داشت .

علاقه مندی مسؤلین بانک ها به تولید در جامعه و نظارت دقیق بر چگونگی استفاده گیرندگان تسهیلات می تواند برآیند مفیدی در ارایه تسهیلات داشته باشد .

در این رابطه گفتگویی داریم با سید احمد طاهری مدیر شعب استانی بانک ملی استان زنجان که خود از سرافرازان دفاع مقدس است و علاقه مند به تولید در جامعه . مقابل میزش نوشته ای نظرم را جلب می کند: این واحد به موازات حرکت درمسیر اهداف مشخص شده مدیریت بانک، باتمام بضاعت سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد.لذا درتحقق این امر هرانتقاد منصفانه و پیشنهاد سازنده را پذیرفته و خروجی آن اطلاع رسانی خواهدشد.

در وانفسای مدیریت های دشوار که گوش شنیدن ساده ترین بیان مردم را ندارند این نگاه به مردم تازگی دارد.

سید احمد طاهری در پاسخ این سؤال که نگاه شما به صاحبان صنایع چگونه است می گوید: در هر صورت چرخ اقتصاد این جامعه باید بچرخد ،آنهم بر مداری صحیح با بازدهی بالا و اشتغال زا و سودآور. بنده نسبت به تولید حساسیت خاصی دارم . دشمن از هرسو برای منافع ما دندان تیز کرده و هر روز به نوعی مشکل می آفریند . در اینچنین هماوردی باید قوی و مسلح به میدان برویم. ما وظیفه داریم در این جایگاه که قرار گرفته ایم در گسترش اقتصاد جامعه بکوشیم. صاحبان صنایع با تلاش خود و ما با ارایه تسهیلات به آنها هم اشتغال زایی کنیم هم چرخ اقتصاد را بچرخانیم.

مدیر شعب استانی بانک ملی استان ضمن اشاره به اینکه  از میان استان های البرز و تهران و گیلان استان زنجان را برگزیدم می افزاید که: استان زنجان دارای پتانسیل به القوه اقتصادی فراوانی است. باید کمک کنیم تا این ارزش بالقوه به سودآوری به الفعل تبدیل گردد. در این صورت است که می توانیم رشد مطلوبی را در جامعه شاهد باشیم .

چند باری که برای انجام این گفتگو به محل کار این مسؤل عالی رتبه در استان رفتم هرگز در اطاقش را بسته ندیدم . ارباب رجوع با هماهنگی نزد او می رود و کمتر دیدم دست خالی برگردد.

طاهری با اشاره به اقتصاد مقاومتی می گوید: وقتی اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت های خود قرار دادم ناچارم از خروسخوان صبح تا پاسی از شب گذشته در خدمت تولیدکندگان وآنان که به گونه ای گره ای در کار خود دارند باشم.

از این مدیر می پرسم،روند پرداخت تسهیلات بانکی به صاحبان صنایع و شرکت ها چگونه خواهد بود؟

وی با اشاره به اینکه درهرصورت هدف ما رشد و بالندگی اقتصادی جامعه است می گوید: چنانچه مدارک و مستندات کارخانه ای درست باشد و نیازمند تسهیلات بانکی،ما در حد توان به آنها کمک خوایم نمود.

در رابطه با پرداخت تسهیلات بانکی ما رتبه اول را در استان و منطقه و کشورداریم.بر همین اساس عملکرد ما در کل بسیار مطلوب گزارش شده است.ما معتقدیم چنانچه کار افراد به شکل مطلوب انجام شود آنها بازاریاب ما خواهند شد . ما کل درخواست بهزیستی را پرداخت کرده ایم . شرکت ها و افرادی که برای دریافت تسهیلات آمده اند و مدارکشات درست بوده  تا سقف 100 درصد پرداخت کرده ایم.

سید احمد طاهری  در رابطه با این سؤال که چگونه بر تسهیلات اعطایی نظارت خواهید داشت افزود:کارشناسان ما بر چگونگیهزینه کرد وخرید ماشین آلات و مواد اولیه ،نظارت دارند تا تسهیلات دریافت شده در چرخه تولید قرار گیرد.

مدیر شعب استانی بانک ملی استان در پایان سخنانش اظهار می دارد که : دشمن می خواهد نظام ما را ناکارآمد نشان دهد . همه ما باید در حد توانمان تلاش کنیم در خدمت مردم و نظام مقدسمان قرار گیریم .پرداخت تسهیلات به شرکتی که برای گسترش کار خود به حمایت ما نیاز دارد کمترین وظیفه ما خواهد بود .

اطاقش را که ترک می کنم یاد نوشته روی میزش می افتم:

این واحد به موازات حرکت درمسیر اهداف مشخص شده مدیریت بانک، باتمام بضاعت سعی در جلب رضایت حداکثر این واحد به موازات حرکت درمسیر اهداف مشخص شده مدیریت بانک، باتمام بضاعت سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد.لذا درتحقق این امر هرانتقاد منصفانه و پیشنهاد سازنده را پذیرفته و خروجی آن اطلاع رسانی خواهدشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز