ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان؛

استاندار زنجان : مسئولین با اهتمام و دلسوزی بیشتری به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بپردازند

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۱۸۰
استاندار زنجان : مسئولین با اهتمام و دلسوزی بیشتری به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بپردازند
استاندار زنجان با اشاره به قرارگیری کشور در شرایط خاص اقتصادی و بین المللی و هجمه‌های روانی دشمنان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، مسئولین و مدیران باید با توجه، دلسوزی و اهتمام بیشتری به انجام وظایف و مسئولیت های خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، با تاکید بر اینکه تمامی ماموریت ها و وظایف دستگاه‌های اجرایی استان طی سنوات گذشته درخصوص اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان، در سال جاری نیز ادامه و استمرار دارد، اظهار کرد: اگرچه هنوز بُرش استانی برخی از اقدامات از سوی تعدادی از وزارتخانه‌ها مشخص نشده است ولی دستگاه‌های اجرایی استان نباید با این بهانه از استمرار اقدامات سال گذشته خود در این حوزه شانه خالی کنند.
استاندار زنجان با انتقاد از غفلت، کم‌تحرکی و بی‌توجهی و بی‌تعهدی برخی از مدیران در اجرای دقیق سیاست ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: همه اختیاراتی که طی سنوات گذشته برای اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های حوزه اقتصاد مقاومتی به مدیران استانی تفویض شده بود، امسال نیز پابرجاست و هیچ‌گونه کوتاهی و غفلت و بهانه‌ای برای عدم اجرای ماموریت‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دستگاه‌ها در استان پذیرفته نمی‌شود.
مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: اقدامات مهمی از قبیل گازرسانی به مناطق روستایی، اجرای طرح‌های آبیاری تحت‌فشار، حمایت از راه‌اندازی و توسعه صنایع مختلف و تلاش در راستای گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اقدامات و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان است که بدون نیاز به بُرش ها و ابلاغیه‌های استانی می تواند بر اساس تفویض اختیارات سنوات گذشته پیگیری شود و امسال نیز استمرار یابد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از پخش گزارش نادرستی درخصوص یکی از شرکت‌های تولیدی استان زنجان که موجب رنجش و دلسردی سرمایه‌گذار آن واحد شده بود به شدت انتقاد کرد و گفت: نباید با انتشار اخبار ناصحیح از طریق رسانه ملی، موجب رنجش فعالین اقتصادی و تولید کنندگان شد و آرامش و امنیت سرمایه گذاران در استان ها را برهم زد. لذا صدا و سیمای مرکز زنجان باید در پاسخ به آن گزارش نادرست پخش شده، گزارشی از عملکرد صحیح و مطلوب این واحد تولیدی استان تهیه و منتشر نماید.
گفتنی است؛ تصمیم‌گیری درخصوص منطقه گردشگری و حاشیه سد گلابر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز