مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مراسم عزاداری جامعه ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۴۹:۰۱
کد خبر: ۷۵۳۸۲۰
مراسم عزاداری جامعه ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود
حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل با اشاره به اینکه جامعه ورزش استان زنجان همیشه در مراسمات و برنامه های فرهنگی حضور فعالی داشته است، اظهار کرد: در همین راستا هیئت‌های ورزشی استان زنجان هر ساله یک بخش از برنامه های خود را به برنامه های فرهنگی اختصاص داده و آن را در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هیئت‌های ورزشی استان زنجان هر ساله یک بخش از برنامه های خود را به برنامه های فرهنگی اختصاص داده و آن را در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کنند.

حمید حسنی با اشاره به اینکه جامعه ورزش استان زنجان همیشه در مراسمات و برنامه های فرهنگی حضور فعالی داشته است، اظهار کرد: در همین راستا هیئت‌های ورزشی استان زنجان هر ساله یک بخش از برنامه های خود را به برنامه های فرهنگی اختصاص داده و آن را در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، گفت: در همین راستا مراسم عزاداری جامعه ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری جامعه ورزش و جوانان استان زنجان با سخنرانی و مراسم مداحی همراه خواهد بود، ابراز کرد: این مراسم دوشنبه بیست و ششم شهریور و از ساعت ۱۹ و ۳۰ در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد و با حضور همه جامعه ورزش استان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز