تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور:

بازگشت غریبانه فرنگی کاران جوان پس از قهرمانی در جهان

۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۴:۱۰
کد خبر: ۷۵۵۲۵۱
بازگشت غریبانه فرنگی کاران جوان پس از قهرمانی در جهان
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درحالی با حضور رضا لایق دبیر فدراسیون و جمعی از علاقه مندان به کشتی پس از افتخار آفرینی در اسلواکی ساعت ۲ بامدادبامداد(جمعه 30 شهریور) از طریق فردگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد کشور عزیزمان شدند که غیبت مسئولین ورزشی کشور مهمترین نکته قابل توجه و تعجب این مراسم استقبال بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان پس از قهرمانی در رقابت های جهانی بدون استقبال مسئولان ورزشی به کشور بازگشتند‌.

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روزهای 26 تا 28 شهریورماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 4 مدال طلای پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، محمد هادی ساروی و امین میرزازاده در اوزان 55، 72، 87 و 130 کیلوگرم و 2 مدال برنز علیرضا نجاتی و یوسف حسینوند در اوزان 60 و 67 کیلوگرم با کسب 136 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته نیز دفاع کرد. پس از تیم ایران تیم روسیه با 131 امتیاز دوم شد و ارمنستان با 83 امتیاز به عنوان سوم رسید.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درحالی با حضور رضا لایق دبیر فدراسیون و جمعی از علاقه مندان به کشتی پس از افتخار آفرینی در اسلواکی ساعت ۲ بامداد(جمعه 30 شهریور) از طریق فردگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد کشور شدند که غیبت مسئولین ورزشی کشور مهمترین نکته قابل توجه و تعجب این مراسم استقبال بود.

 

نظر شما