دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خواستار شد؛

صیانت اجتماعی از معتادین بهبود یافته را جدی بگیریم

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹:۲۰
کد خبر: ۷۵۵۴۹۸
صیانت اجتماعی از معتادین بهبود یافته را جدی بگیریم
عبدالرضا شهبازی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه باید 25 درصد از آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد کاهش یابد، اظهار کرد: برای تحقق این برنامه و کاهش آمار ابتلا به مواد مخدر در جامعه نیازمند مشارکت ایثارگرانه و اهتمام جدی و همگانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید بر ضرورت همراهی همه مدیران عضو شورا و آحاد مختلف جامعه در حمایت از معتادین بهبود یافته و تامین اشتغال مورد نیاز آن ها، گفت: باید صیانت اجتماعی از معتادین بهبود یافته را جدی بگیریم تا از بازگشت این افراد به سمت اعتیاد پیشگیری شود. عبدالرضا شهبازی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه باید 25 درصد از آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد کاهش یابد، اظهار کرد: برای تحقق این برنامه و کاهش آمار ابتلا به مواد مخدر در جامعه نیازمند مشارکت ایثارگرانه و اهتمام جدی و همگانی است.

وی حُسن تعامل و هماهنگی مدیران عضو ستاد استان را بی بدیل دانست و افزود: بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده، در سال جاری 20 درصد از اعتبارات از سوی ستاد و 80 درصد از طریق دستگاه های اجرایی عضو ستاد به امر پیشگیری از شیوع مواد مخدر اختصاص خواهد یافت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان همچنین از افزایش اعتبارات حوزه مبارزه با مواد مخدر بعنوان یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی در جامعه خبر داد و گفت: از سال 94 تا 96 2 میلیارد و 723 میلیون ریال اعتبار به این حوزه اختصاص یافته بود درحالیکه در نیمه اول سال جاری 4میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده است.
شهبازی ادامه داد: 18 طرح کارآفرینی با اشتغالزایی حداقل 44 نفر نیز در این حوزه مصوب و به صندوق کارآفرینی امید جهت بهره مندی از تسهیلات و حمایت از اشتغال بهبود یافتگان معرفی شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه علاوه بر اعتبارات مصوب، حمایت ها و تسهیلات دیگری نیز از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر جهت صیانت اجتماعی از معتادین بهبود یافته پیش بینی شده است، اظهار کرد: باید با استفاده از منابع موجود در استان و تسریع و تسهیل در ارائه این منابع در راستای حمایت از بهبود یافتگان گام های اساسی برداشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز