با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین:

زنگ نمادین شکوفه ها در آموزشگاه ابتدایی توفیق ناحیه یک زنجان به صدا در آمد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰:۳۵
کد خبر: ۷۵۵۵۱۱
زنگ نمادین شکوفه ها در آموزشگاه ابتدایی توفیق ناحیه یک زنجان به صدا در آمد
مریم رشتچی در ابتدای این جلسه با قدردانی از حضور مسئولان اظهار کرد: حضور این افراد نشان از اهمیت و جایگاه آینده سازان کشور و دستگاه تعلیم و تربیت دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ زنگ نمادین شکوفه ها در آموزشگاه ابتدایی توفیق ناحیه یک زنجان، با حضور مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین به صدا در آمد.
زنگ نمادین شکوفه ها در آموزشگاه ابتدایی توفیق ناحیه یک زنجان، با حضور مریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین به صدا در آمد.

مریم رشتچی در ابتدای این جلسه با قدردانی از حضور مسئولان اظهار کرد: حضور این افراد نشان از اهمیت و جایگاه آینده سازان کشور و دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

وی افزود: امسال دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در استان زنجان سال تحصیلی را در یک هزار و 70 مدرسه و  4 هزار و 550 کلاس درس آغاز می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی توفیق ناحیه یک عنوان کرد: این اقدام در راستای قدردانی از اقدام  خیر بزرگوار آقای غلام حسین مطهری در احداث فضای جدید این مدرسه انجام شد.

وی در ادامه  با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در مورد نقش دانش‌آموزان در آینده کشور بیان کرد: امید است از مدارس استان زنجان دانش‌آموزی فرهیخته و توانمند برای ساختن ایرانی آباد تربیت شود.

مدیر کل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌ تحصیلی پیش رو 19 هزار نوآموز وارد کلاس های درس می شوند؛ بیان کرد: 103 هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی جدید در مدارس ابتدایی حضور خواهند داشت.

مدیر آموزش و پروش ناحیه یک زنجان نیز در ادامه ی این مراسم، ضمن خیر مقدم به میهمانان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته؛ هفته‌ای نام آشنا در تاریخ ایران اسلامی است.
حمید حاتمی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس حماسه عزت‌آفرین است؛ اضافه کرد: آموزش و پرورش بر خود وظیفه می‌داند ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه و در بین نسل آینده کشور ترویج دهد.

وی در پایان ابراز داشت: آغاز سال تحصیلی آغاز فصل دانایی و شکوفایی است و ما خوشحالیم که دوباره مدارس با حضور دانش آموزان پر از شادی و نشاط خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز