کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

استاندار زنجان: اختصاص ۲.۳ درصد از اعتبارات طرح رونق به استان زنجان

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۷:۴۰
کد خبر: ۷۵۶۱۰۸
استاندار زنجان: اختصاص ۲.۳ درصد از اعتبارات طرح رونق به استان زنجان
استاندار زنجان با اعلام اینکه دولت امسال 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات طرح رونق برای حمایت از تولید و اشتغال واحدهای تولیدی در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات در نظر گرفته است، افزود: سهم استان زنجان از اعتبارات طرح رونق، 700 میلیارد تومان است که 2.3 درصد از کل اعتبارات این بخش را شامل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به وجود سایر منابع در استان برای حمایت از واحدهای تولیدی، از دستگاه های اجرایی معرفی کننده‌ی واحدها برای دریافت تسهیلات طرح رونق خواست تا در معرفی واحدها، نهایت دقت و مساعدت را داشته باشند.
وی همچنین ارائه گزارش جامعی از میزان تسهیلات ارائه شده و بازپرداخت آن طی دو سال اخیر را از سوی شورای هماهنگی بانک های استان خواستار شد.
مقام عالی اجرایی استان رویکرد دولت تدبیر و امید در شرایط کنونی کشور را حمایت از واحدهای تولیدیِ دارای مشکل عنوان کرد و گفت: کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید نیز با توجه به این رویکرد دولت، در راستای رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف تلاش و تصمیم گیری می کنند.
استاندار زنجان احیای مجدد 29 واحد تولیدی تعطیل شده در استان زنجان در سال گذشته را حاصل نگرش و توجه دولت به حمایت از بخش های تولیدی دانست و تصریح کرد: بلاتکلیف ماندن سرمایه گذاری های انجام شده در واحدهای تولیدی که منجر به لطمه خوردن تولید، اشتغال و توسعه صنعتی می شود پذیرفته نیست.
وی در بخش پایانی جلسه، از وقوع حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز ابراز تاثر نمود و گفت: مردم شجاع خوزستان در دوران دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستادگی کردند و حادثه تروریستی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس که منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از هموطنان خوزستانی شد، موجب تاسف و تاثر گردید.
درویش امیری ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی در اهواز خاطر نشان کرد: در پی وقوع این اتفاق تلخ، نیروهای تروریستی پاسخ دندان شکنی را از سوی ملت و دولت ایران دریافت خواهند کرد و مردم ایران نخواهند گذاشت که این قبیل اقدامات موجب ناامنی کشور شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز