رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان خبر داد:

دعوت ۱۵ ورزشکار و مربی زنجانی به اردوهای پایانی متصل به اعزام تیم‌های ملی جانبازان و معلولان به مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۰:۰۸
کد خبر: ۷۵۶۶۳۲
دعوت ۱۵ ورزشکار و مربی زنجانی به اردوهای پایانی متصل به اعزام تیم‌های ملی جانبازان و معلولان به مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی
مهدی مرادی اظهار کرد: امیدواری زیادی به درخشش ورزشکاران زنجانی در این دوره از مسابقات وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه مهدی محمدی ورزشکار زنجانی به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان ومعلولان دعوت شده است، ابراز کرد: این مرحله از اردوهای پایانی متصل به اعزام بازی‌های پارآسیایی از 30 شهریور آغاز شده و تا 10 مهر در تهران ادامه دارد.

مرادی از دعوت رقیه شجاعی ورزشکار زنجانی به هشتمین مرحله اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان خبر داد و گفت: این مرحله از اردوهای این رشته نیز متصل به اعزام بازیهای پارآسیایی بوده که از 31 شهریور تا 10 مهر در تهران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه فرشید استجلو ورزشکار زنجانی نیز به سومین مرحله اردوی تیم ملی بوچیا جانبازان و معلولان دعوت شد، افزود: این اردوی هم متصل به اعزام بازی‌های پارآسیایی ازتاریخ 3 تا 10 مهر در تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از دعوت ورزشکاران زنجانی به پنجمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان جانبازان و معلولان متصل به اعزام بازیهای پارآسیایی خبر داد و تصریح کرد: این اردو ازتاریخ 2 تا 10 مهر در تهران در حال برگزاری است.

مرادی همچنین از دعوت بانوان زنجانی، پروین مقدم ،سولماز بازرگان، ژیلا یوسفی به اردوی تیم ملی دو و میدانی معلولان که ان نیز متصل به اعزام بازیهای پارآسیایی است خبر داد و افزود: ماهرخ مرادی نیز به عنوان مربی در این اردو که از7 تا 10مهر برگزار می‌گردد حضور دارد.

وی در پایان احمد اوجاقلو ورزشکار زنجانی افتخارآفرین را نیز از دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان عنوان کرد و افزود: این اردو از تاریخ 7 تا 10 مهر در تهران برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز