معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان خبر داد:

۵۸ هزار نفر در مدارس استان زنجان اسکان یافتند

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۷:۱۹
کد خبر: ۷۵۶۶۵۰
۵۸ هزار نفر در مدارس استان زنجان اسکان یافتند
یعقوب‌علی عبادی امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: در سال‌جاری 50 آموزشگاه با مهیاسازی 439 کلاس درس در استان زنجان آماده استقبال و میزبانی از مسافران فرهنگی شده بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در تابستان سال‌جاری 58 هزار نفر در مدارس استان زنجان اسکان یافتند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع کلاس‌های درس پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران 224 کلاس در گروه ویژه قرار داشت؛ بیان کرد: در تابستان سال‌جاری 215 کلاس گروه «الف» برای استقبال مسافران در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه 250 عامل اجرایی و نیروی انسانی در این ایام در مدارس و ستادهای اسکان استان حضور داشتند؛ گفت: 14 ستاد اسکان در استان زنجان برای استقبال از مسافران تابستانی مدارس در نظر گرفته شده بود.

عبادی با اشاره به اینکه هفته گذشته یعنی از تاریخ ۱۶ تا ۲۴ شهریورماه سال‌جاری یک هزار و ۱۲۰ خانواده در مدارس استان زنجان اسکان یافته‌اند؛ بیان کرد: این آمار شامل ۴ هزار و ۳۱ نفر شامل ۶ هزار و ۴۵۰ نفرروز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه آمار کلی اسکان فرهنگیان استان تا پایان 24 شهریورماه سال 1397 تعداد ۱۶ هزار و ۲۳۳خانواده بوده است؛ بیان کرد: این اسکان شامل ۵۸ هزار و ۴۳۸ نفر معادل ۱۰۰ هزار و ۹۱ نفرروز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمار کلی اسکان در تابستان سال گذشته معادل ۱۴ هزارو ۵۹۴ خانواده بوده است؛ بیان کرد: این آمار در سال‌جاری به ۱۶ هزار و ۲۳۳ خانواده رسیده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی دارد. 
عبادی تعداد افراد اسکان یافته در مدارس زنجان در سال گذشته و سال‌جاری را به ترتیب ۵۲  هزار و ۵۳۷ و ۵۸ هزار و ۴۳۸ نفر اعلام و خلطر نشان کرد: در تعداد افراد اسکان یافته در مدارس استان زنجان در سال‌جاری افزایش ۱۱ درصدی مشاهده می‌شود. 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان همچنین از افزایش ۱۹ درصدی اسکان نفر روز مسافران فرهنگی در مدارس یاد و عنوان کرد: در سال گذشته 84 هزار نفر روز در مدارس استان اسکان یافتند که این آمار در سال‌کجاری به بیش از ۱00 هزار نفر رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز