در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان:

استاندار زنجان: امروز انسجام وصف ناپذیری بین نیروهای مسلح در کشور وجود دارد

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۷۶۷۶
استاندار زنجان: امروز انسجام وصف ناپذیری بین نیروهای مسلح در کشور وجود دارد
اسداله درویش امیری استاندار زنجان با بیان اینکه وقوع حادثه دلخراش حمله تروریستی اهواز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در ماه محرم به فضای کشور بیش از پیش رنگ و بوی کربلایی داد، اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز رزمندگان با پیروی از درس های عاشورایی در مقابل استکبار جهانی از کشور دفاع کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اسداله درویش امیری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، برگزاری صبحگاه مشترک و در کنار هم قرارگیری تمامی نیروهای مسلح جهت دفاع از کشور را دارای پیام ارزشمندی برای ملت توصیف کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نماد همدلی، هم افزایی و وحدت میان نیروهای مسلح در دفاع از کشور و ملت است.
مقام عالی اجرایی استان، تمامی نیروهای نظامی و انتظامی را فرزندان ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه امروزه با دستاوردهای عظیم حوزه دفاعی، کشور به خودکفایی و بی‌نیازی در این زمینه دست یافته است.
وی در ادامه سخنان خود به پیام های قیام پرشور عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: ماه محرم فصل عشق و شور حسینی است که به مسلمانان آزاده و پیروان اهل بیت (ع) می آموزد زیر بار ذلت نروند و همواره از حق و حقانیت دفاع کنند.
استاندار زنجان با بیان اینکه وقوع حادثه دلخراش حمله تروریستی اهواز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در ماه محرم به فضای کشور بیش از پیش رنگ و بوی کربلایی داد، اظهار کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس نیز رزمندگان با پیروی از درس های عاشورایی در مقابل استکبار جهانی از کشور دفاع کردند.
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: 8 سال دفاع مقدس، زیباترین دوران چهل ساله انقلاب اسلامی است که در آن همبستگی، وحدت، گذشت و فداکاری موج می زند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز